וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו שנותנת ואלה שלא יודעות לקחת

16.2.2008 / 23:20

ליון ספגה את הפסדה השישי העונה, 1:0 ללה מאן, אבל יריבותיה לא ניצלו זאת: נאנסי הובסה 4:0 אצל סט. אטיין, ניס סיימה ב-0:0 עם לאנס

אלופת צרפת בשש השנים האחרונות, עוברת אולי את העונה הקשה ביותר שלה, והערב (שבת) היא ספגה את הפסדה השישי העונה. לא שזה הפריע לה לשמור על המקום הראשון, שכן היא עדיין מקדימה בארבע נקודות את בורדו, שתשחק מחר בחוץ מול מונאקו.

החניכים של אלן פרין הגיעו למשחק מול לה מאן אחרי ניצחון 1:4 על סושו וקיוו לברוח לליגה, אך שער ניצחון של טוליו דה מלו הברזילאי, ה-11 שלו העונה, בדקה ה-70 הביאו את הניצחון 0:1 ללה מאן ושלוש נקודות חשובות בהמשך מאבקם על מקום במוקדמות ליגת האלופות.

בכל מקרה, כבר התרגלנו בצרפת שגם כשליון מאבדת נקודות, אין מי שתדע לנצל זאת. אמנם בורדו תשחק רק מחר, אך נאנסי השלישית לא רק שלא ניצחה, היא אפילו הובסה 4:0 על ידי סט. אטיין. לואיס פרין (18), באטפימבי גומיס (42, 72) ופסקאל פיינדונו (70, פנדל) כבשו את השערים, שהעלו את סט. אטיין למקום ה-12 בטבלה.

גם ניס לא ניצלה את ההפסד של האלופה, וסיימה ב-0:0 בחוץ מול לאנס, ורשמה את משחקה הרביעי ברציפות ללא ניצחון. בזכות התיקו לאנס רחוקה ארבע נקודות מהקו האדום ובמחזור הבא היא תצא למשחק חוץ לא פשוט בכלל אצל נאנסי.

הפתעת המחזור שייכת למץ, סוגרת הטבלה, שגברה 1:2 על ולנסיין, שמאבדת גובה. בולנסיין חשבו לפגוש משוכה קלה, במיוחד אחרי הניצחון 0:3 בשבוע שעבר על לוריין, ואחרי השער של דיאמל בלאמדי בדקה ה-42, בובאקאר גויה (51) ו-וויליאמס מרטינז (66, עצמי) הפכו את התוצאה. למרות זאת, מץ רחוקה 18 נקודות מחוף מבטחים, והסיכויים שלה לשרוד נראים בשלב הזה נמוכים מאוד.

יתר התוצאות:

אוקזר - טולוז 0:1
לאוקזר: דניאל גיורגי ניקולאי 51.

לוריין - שטרסבורג 0:1
ללוריין: אולריך לה פן 45.

סושו - קון 1:1
לסושו: ניקולאס מוריס בליי 40; לקון: יוהאן גופראן 55.

ליל - ראן 1:3
לליל: פטריק קלויברט (42, פנדל, 53), מיכאל פרננדז פאסטוס 56; לראן: ג'רום לרואה 88.

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת
  • ליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully