וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: דיכאון לפני פרידה?

17.2.2008 / 9:53

"אני מאוד מאוכזב", אמר מנג'ר ליברפול רפא בניטז לאחר ההדחה המשפילה מהגביע. אלכס פרגוסון מאושר, גרנט מחבק את למפארד

לרפא בניטז לא נותר כבר מה להגיד. מאמן ליברפול נכנס ללחץ גדול עוד יותר, לאחר ההפסד 2:1 מול ברנסלי מהליגה הראשונה (צ'מפיונשיפ), שהדיחה את בניטז כבר בסיבוב החמישי של הגביע האנגלי. ההפתעה האדירה של העונה עד כה עוד תוזכר למאמן הספרדי ולאוהדי הקבוצה מהמרסיסייד, גם עוד שנים. "ממש קשה לתאר את ההרגשה", אמר בניטז בסיום המשחק לאנשי ה"סקיי".

"במושגים של אתיקה מקצועית אין לנו שום דבר להגיד לשחקנים. הם עבדו מאוד קשה, היו לנו הרבה מצבים, אבל זה משהו שחזר על עצמו גם במשחקים אחרים. אנחנו שולטים במשחק, אבל אנחנו לא מנצלים מצבים ומסיימים משחקים. היום קרה אותו דבר. אני מאוד, מאוד מאוכזב".

כהמשך לשבועות האחרונים, ההפסד המביש בגביע ודאי יביא להגברת הקולות הקוראים לפיטוריו של המאמן, שהוסיף: "היו לנו הזדמנויות. השוער שלהם השיג כמה עצירות פנטסטיות. הם כבשו שער ניצחון בדקה האחרונה ולפעמים זה הכדורגל. כל מה שאנחנו יכולים לעשות עכשיו זה להתכונן למשחק הבא, כשאנחנו יודעים את חשיבותו. אנחנו חייבים להתרכז באינטר בליגת האלופות ולעבוד מאוד חזק לקראת זה".

מאמן ברנסלי, סיימון דייוי אמר בסיום: "זה הושג בסטייל, בריאן הווארד, כובש השער, הגשים חלום- לכבוש שער ניצחון במשחק גביע מול יציע הקופ. כל הקרדיט לשחקנים, הם היו נהדרים מהדקה הראשונה ועכשיו הם מקבלים את שמגיע להם- הם בשלב הבא של הגביע".

ונגר: "מנצ'סטר יונייטד הייתה טובה מאיתנו"

ההפתעה של ברנסלי תפסה אמנם את מרבית הכותרות בממלכה, אבל אף אחד, כמובן, לא התעלם מהתצוגה ההירואית של מנצ'סטר יונייטד, שפשוט דרסה את ארסנל 0:4. השדים האדומים היכו ללא רחם את התותחנים, שנראו אובדי עצות.

"זו באמת הייתה תצוגה פנטסטית", אמר סר אלכס פרגוסון, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. "השחקנים נראו נהדר. הם היו מאוד מאוכזבים מעצמם, לאחר ההפסד הביתי בדרבי למנצ'סטר סיטי וזה כנראה מה שהביא אותם לתת משחק כזה".

"מנצ'סטר יונייטד הייתה יותר טובה מאיתנו", הודה מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. "אין לי העדפה למפעל זה או אחר, ליגה אנגלית, גביע או ליגת האלופות. הם פשוט היו טובים יותר. המשחק היה די מאכזב. במחצית השנייה הוא כבר היה גמור". לגבי התיקולים החריפים של שחקניו על נאני, שחקן היונייטד, לאחר שזה היתל בהם אמר ונגר: "קשה לבלוע את מה שהוא עושה כאשר אתה בפיגור כזה גדול".

צ'לסי גברה 1:3 על הדרספילד, לא לפני שהקבוצה מהליגה השלישית באנגליה השוותה את המשחק לזמן מה. פרנק למפארד, ששב מפציעה, כבש את השערים הראשון והשני במשחק. המנג'ר אברהם גרנט שפע מחמאות לשחקנו: "אני רוצה אותו במועדון. אני חושב שהוא יישאר בצ'לסי. אני לא רוצה אופציה אחרת. לא קיימים קשרים שיכולים להבקיע כל כך הרבה שערים. מה שיותר חשוב שהוא גם ידוע לבשל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully