וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "עכשיו אנחנו לא חושבים על אירופה"

איציק סולומון

16.2.2008 / 21:59

מאיר כהן וסכנין מאוכזבים מההפסד 3:1 לאשדוד. בקבוצה כועסים על פטי שהורחק: "לא יעבור בשתיקה". דוחא ייפתח, בתנאי שימונה ממונה בטיחות

מאמן בני סכנין אלישע לוי לא סבור שקבוצתו נקלעה למשבר, לאחר שהצליחה להשיג נקודה אחת בלבד בשלושת המשחקים האחרונים. לאחר ההפסד היום לאשדוד, אמר לוי: "לא הגיע לנו להפסיד. מאכזב מאוד לחזור הביתה עם הפסד, אחרי ששיחקנו טוב". ללוי היו טענות כלפי השופט אלון יפת, שלא שרק פנדל לזכות סכנין במחצית הראשונה, לאחר ספק הכשלה של מאור בוזגלו. "הגיע לנו פנדל", סבור לוי.

לוי נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה, עבר משחקן לשחקן, ועודד אותם. "תרימו את הראש, שיחקתם טוב. לא הגיע לנו להפסיד. בואו נשכח את המשחק ונסתכל קדימה. יש לנו עוד מספיק משחקים חשובים".

בסכנין כועסים על הבלם יא יא פטי, שברגע של תסכול עשה עבירה בתוספת זמן, ספג כרטיס צהוב שני, והורחק. "זה לא יעבור לו בשתיקה", אמר לוי בסיום. "אני מתנצל בפני החברים שלי לקבוצה", ענה הבלם.

הרומני בוגדאן אפוסטו, שכבש את שערו השני העונה אמר לאחר המשחק: "לא הגיע לנו להפסיד. זה היה אחד המשחקים היותר טובים שלנו מאז הגעתי לישראל. מאוד מאכזב להפסיד, אבל זה חלק מהמשחק".

"אני לא חושב שההפסד הזה הרחיק אותנו מהכרטיס לגביע אירופה", אמר הקפטן מאיר כהן, "יש עוד מספיק נקודות בקופה. עכשיו אנחנו לא חושבים על אירופה. צריך לחזור מהר מאוד למסלול הניצחונות, ואחר כך לדבר על אירופה".

דוחא ייפתח, בתנאי שימונה ממונה בטיחות (עלי גאלי, הארץ)

התפטרותו של מנהל איצטדיון דוחא, סמי חניף, שהוא גם ממונה הבטיחות במקום הביאה לסגירת האיצטדיון. "על פי החוק אסור לאשר מקום בו מתקהלים אנשים ללא ממונה בטיחות", הסביר אתמול סגן ניצב רמי ניימרק, מפקד תחנת משגב.

אלא שבעוד סגן ראש העיר סכנין פדיל זבידאת מביע אופטימיות ("נמנה מנהל חדש לאצטדיון, נבטל את הסגירה ונארח בשבת את מכבי פתח תקוה"), המנהל המתפטר חניף סבור אחרת.

"החשב המלווה של העירייה לא מאשר הוצאות לתיקון האיצטדיון ודורש שגם בני סכנין תשתתף בהוצאות", אומר חניף, "העירייה מכניסה כסף מהאיצטדיון בהשכרת הקיוסקים ובשילוט ולכן זו דרישה מוזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully