וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר תפתח בדוחא מול קלאפץ'

18.2.2008 / 0:01

הטניסאית הישראלית הייתה אמורה לשחק נגד סקיאבונה, אך עקב פרישת הנטוחובה, קיבלה הגרלה נוחה יותר. הנין עלתה לגמר אנטוורפן

שחר פאר תעשה היסטוריה היום (שני) כשתעלה על המשטח של טורניר דוחא (סף פרסים של 2.5 מיליון דולר). הטניסאית הבכירה של ישראל הייתה אמורה לשחק בסיבוב הראשון נגד פרנ'צסקה סקיאבונה האיטלקית, אולם עקב פרישתה של הסלובקית דניאלה הנטוחובה, עלתה פאר בדירוג ותשחק נגד אנדראה קלאפץ' (133 בעולם).

במידה ופאר לא תמעד בסיבוב הראשון, היא תפגוש את המנצחת בהתמודדות בין וירג'יניה רזאנו הצרפתייה לעולה מהמוקדמות. במידה ולא יהיו תקלות מיוחדות, פאר אמורה לשחק בשמינית הגמר מול אנה צ'קבטאדזה, שמדורגת חמישית בטורניר.

עם נחיתתה בקטאר אמרה פאר: "קיבלו אותנו כאן יפה מאוד והגענו ישר למלון. יש לי מאבטח צמוד והישראלים שחיים כאן נמצאים בקשר קבוע איתנו". על האווירה בקטאר אמרה: "אני ניהנית כאן מאוד מהיחס של האנשים ומהאווירה הנעימה. אני תמיד שמחה להגיע למקום חדש ואני שמחה שהזדמן לי לראות מדינה מיוחדת כל כך שלא הרבה ישראלים היו בה".

ז'סטין הנין שמרה על הבית

היום (שבת) נערכו משחקי חצי הגמר בטורניר אנטוורפן, בלגיה, וללא הפתעות מיוחדות העפילה ז'סטין הנין לגמר, אחרי ניצחון 6:2, 3:6, 3:6 על טימאה בצ'ינסקי השוויצרית. הנין תפגוש בגמר את קרין קנאפ האיטלקיה, שניצחה במפתיע את נה לי הסינית 4:6, 6:7. בשנה שעברה הייתה זו אמילי מאורסמו שזכתה בתואר, אך הפעם נראה שהבלגית פייבוריטית לזכות בטורניר.

אצל הגברים ניקולאס אלמגרו ניצח בקלות רבה 1:6, 1:6 את פאביו פוגריני האיטלקי ויפגוש בגמר טורניר קוסטה דה סוויפה, ברזיל את המנצח בהתמודדות בין קרלוס מויה לניקולאס לפנטי. בטורניר מארסיי ייפגשו אנדי מארי מריו אנצ'יץ'. הבריטי ניצח 2:6, 2:6 את פול הנרי מתיו בעוד הקרואטי גבר 4:6, 2:6 על מרכוס בגדאטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully