וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "עמדנו בלחץ"

אסף שקד

16.2.2008 / 21:38

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לעובדה שחיפה ונתניה שיחקו לפני קבוצתו וניצחו. עידן טל: "אנחנו דרוכים לקראת המשחק מול מכבי חיפה"

הפועל קרית שמונה לא הפסידה בביתה עד הערב (שבת). כקבוצת צמרת גאה היא הגיעה למשחק מול האלופה ומוליכת הטבלה, בית"ר ירושלים, אבל דווקא בבית רשמה את אחד ממשחקיה החלשים ביותר העונה והובסה 3:0.

המאמן המנצח, יצחק שום, אמר: "אם מישהו עושה את המשחקים קלים אלו השחקנים. ברבע השעה הראשונה השחקנים הפכו את המשחק הזה לקל. היו קטעים שהפסקנו לשחק וחשבתי שצריך להעיר אותם, ואני שמח שבסופו של דבר זה היה משחק טוב".

על העובדה שהיריבות בצמרת שיחקו לפני בית"ר והשיגו ניצחונות, אמר שום: "זה היה קצת מלחיץ בגלל הניצחונות של חיפה ונתניה, אבל עמדנו בלחץ. יש לנו ארבעה משחקים תוך 12 יום ואני מקווה שנעמוד בזה. אנחנו צריכים להיות בשיא הכושר".

רומולו, שהצטיין עם כיבוש ובישול, אמר אחרי המשחק: "אני תמיד משתדל לעזור לנצח ומן הסתם זה יותר קל בחוץ כי קבוצות לא מסתגרות. אני מקווה להמשיך ככה". עידן טל הוסיף: "אנחנו דרוכים לקראת המשחק מול מכבי חיפה. זה משחק בית והאווירה שהייתה בשבוע שעבר הייתה מדהימה. אנשים שדיברתי איתם אמרו שלא הייתה כזו אווירה שנים ואני מקווה שזה יחזור על עצמו. אני מקווה שננצח את המשחק".

"היה לנו היום משחק מצויין, שלטנו במשחק כבר בדקות הראשונות ותרגמנו את זה גם לשערים", אמר הבלם שמעון גרשון בסיום. "לא קל להגיע למגרש כזה בידיעה שמולך ניצבת קבוצה שלא הפסידה העונה בבית, אבל איך שעלינו למגרש הרגשנו שהמשחק הזה הולך להיות שלנו. יש בקבוצה שחקנים מקצוענים שגם לאחר הידיעה שגם חיפה וגם נתניה ניצחו, ידעו לעמוד בלחץ ואולי דווקא בגלל זה שיחקנו יותר משוחרר.

"אני גאה להיות שייך למועדון עם קהל כזה שמגיע בהמוניו גם לקצה השני של ישראל. אני לא זוכר קבוצות שמביאות לכאן כמות כזאת נכבדת של האוהדים ואיך שהגענו למגרש ידענו שאסור לנו לאכזב את כל האוהדים שעשו את הדרך הארוכה עד לכאן".

על המשחק ביום שלישי מול מכבי חיפה, אמר גרשון: "המשחק הראשון התבטל בגלל הפסקת חשמל, עכשיו המשחק החוזר נמצא בספק בגלל שלג. אותנו זה פחות מעניין, מרגע שהסתיים המשחק היום, אנחנו ישר עם הראש לקראת המשחק מול מכבי חיפה. הניצחון הזה בהחלט עוזר לנו למצב רוח, אבל כבר בבוקר נצטרך לחזור לקרקע ולהתכונן כראוי למשחק מול חיפה".

"הגענו מוכנים למשחק והיה אפשר לראות את זה על המגרש", אמר אחד מכובשי השערים, עמית בן שושן, "פתחנו חזק מאוד ושני השערים שכבשנו במחצית הראשונה גמרו את המשחק לפי דעתי. דיברו הרבה לפני המשחק על זה שיהיה לנו יריבה קשה ואני שמח שהגענו מוכנים על מנת לקחת את 3 הנקודות. אף קבוצה לא הוציאה כאן 3 נקודות העונה והניצחון הזה היה חשוב מאוד לסדרת המשחקים הקשה שמצפה לנו. ביום שלישי יש לנו את מכבי חיפה על הראש, לכן אין לנו כל כך הרבה זמן לחגוג, אני מאמין שאם נציג את היכולת הזאת גם מול חיפה, נצליח להשיג ניצחון נוסף".

על השער שכבש אמר בן שושן: "לכבוש זה תמיד כיף והשער הזה מוקדש בראש ובראשונה לכל האוהדים שעשו את כל הדרך הארוכה עד לקריית שמונה ולאוהדים המקומיים שבאו למשחק במיוחד בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully