וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אני מצפה ליכולת טובה יותר"

16.2.2008 / 19:14

גם רוני לוי ראה את מכבי חיפה משעממת בניצחון 0:1 על בני יהודה: "הקבוצה השתנתה וזה המחיר". אלי כהן: "פעולות פשוטות לא הולכות"

מכבי חיפה ניצחה הערב (שבת) בביתה את בני יהודה 0:1. גוסטבו בוקולי העלה את חיפה ליתרון בדקה ה-23, כשהתוצאה נותרה על כנה לכל שאר המשחק. ניצחון חיפה היה אמנם די צפוי, במיוחד לאור מצבה של בני יהודה, אך חניכיו של אלי כהן נראו במשחק כמי שהרימו ידיים עוד לפני שנשרקה שריקת הפתיחה, מה שמעלה את השאלה - האם ככה מצפים להישאר בליגה בשכונת התקווה?

"אמרנו שאנחנו צריכים לתת 120 אחוז כדי לתפוס את חיפה ביום לא טוב ולנצח את המשחק", אמר בסיום אלי כהן, "חבל שאין לנו את הכוחות כדי לעשות את השינוי. היינו יכולים להוציא פה לפחות נקודה. זו התקופה ואנחנו חייבים לעשות את הכל כדי להשתפר ולהיאבק עם הקבוצות ברמה שלנו על ההישארות. אין פה עניין של אמונה, אלא חוסר ביטחון בגלל המצב בתחתית. זה הולך ונמשך. פעולות פשוטות לא הולכות לנו. ניצחון אחד יוציא אותנו לדרך חדשה".

חיפה עומדת לפני רצף משחקים מלחיץ, כשהראשון מביניהם הוא משחק ההשלמה ביום שלישי מול בית"ר ירושלים, שהופסק בתחילת השבוע, בעקבות הפסקת החשמל בטדי. חיפה הציגה משחק עלוב, לא תקפה ולא הראתה רצון אמיתי לשכנע במשחק. "היה חסר לנו שקט עם הכדור", הסביר בסיום רוני לוי, "כשיצאנו עם ההתקפות המתפרצות לא היינו חדים מספיק ורגועים כדי לעלות ליתרון גדול יותר. אני מצפה ליכולת טובה עם תוצאות טובות יותר. אם נסתכל על סגל השחקנים שלנו יש 17 שחקנים חדשים, הקבוצה השתנתה וזה המחיר".

ת'מבינקוסי פנטאני ורנה לימה, שניים מהזרים החדשים של חיפה, שיחקו היום ובסך הכל לא הרשימו, על כך אמר לוי: "הם צריכים את הזמן כדי להתחבר לכדורגל, למנטאליות, לקבוצה וזה ייקח עוד זמן". בינתיים מתברר כי חיפה עומדת בפני בעיה חמורה בחלק האחורי לקראת בית"ר, שכן אלון חרזי נפצע במהלך המשחק ולא ישחק במשחק ההשלמה. מחר יבדקו בחיפה את חומרת הפציעה, כאשר בשלב הזה נראה כי דייגו קרוסה יפתח לצידו של שי מימון במרכז ההגנה, שכן גם דקל קינן פצוע.

"הכי חשוב שלקחנו שלוש נקודות", אמר בסיום כובש השער גוסטבו בוקולי, "יש לנו שבועיים קשים מאוד ולהתחיל איתם בניצחון זה הכי חשוב. קשה להסביר למה אנחנו לא משחקים כל כך טוב, אבל אנחנו נעשה הכל כדי לתת לאוהדים את מה שהם מצפים. לקחנו היום ניצחון, שמשאיר אותנו בתמונה וזה הכי חשוב. אנחנו לא חושבים על אליפות. ניצחנו היום, נקווה לעשות תוצאה טובה מול בית"ר ונראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully