וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת "פושרת" לג'ודאים הישראלים באירופה

16.2.2008 / 16:17

גל יקותיאל לא הגיע רחוק בגביע העולם בוינה וניצח קרב אחד בלבד. טניה סימנטוב, רוני שוורץ ולירז בן מלך הודחו בבודפשט

שבת די מאכזבת עברה על ג'ודאי נבחרת ישראל בתחרויות סבב גביע העולם באירופה. גל יקותיאל, מדליסט הארד מאליפות אירופה האחרונה, לא הצליח להשיג נקודות חשובות בדירוג האירופי בדרך לאולימפיאדה. יקותיאל (עד 60 ק"ג) השתתף בתחרות שנערכה בוינה, והודח בקרב השלישי.

יקותיאל פתח את התחרות בניצחון על אריק האמר ההונגרי באיפון. בקרב השני הוא הפסיד בנקודות ללודוויג פאיישר האוסטרי, אלוף אירופה לשעבר ומדליסט הארד מאליפות העולם האחרונה. יקותיאל המשיך לבית הניחומים, והפסיד בקרב הבא שלו באיפון ללאוורנטיס אלכסנידיס היווני, לשעבר מדליסט ארד באליפות אירופה. אבישר שיינמן (עד 81 ק"ג) ואנדריאן קורדון (מעל 100 ק"ג) יתחרו בוינה מחר.

הנשים התחרו בתחרות גביע העולם בבודפשט, הונגריה. טניה סימנטוב (עד 48 ק"ג) הפסידה כבר בקרב הראשון שלה לאנה הורמיגו מפורטוגל, ולא המשיכה לבית הניחומים. באותו משקל, רוני שוורץ ניצחה בקרב הראשון שלה יריבה ממונגוליה, אבל הפסידה בשני לפנג גאו מסין. שוורץ המשיכה לבית הניחומים וניצחה בקרב הראשון את לאנדרה פרייטאס מפורטוגל. בקרב הבא היא הפסידה לולנטינה מוסקט האיטלקיה, וסיימה במקום התשיעי. לירז בן מלך (עד 57 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון לנאה אודאקה היפנית. בקרב הראשון שלה בבית הניחומים היא גברה על יריבה מצרפת, אבל הפסידה בקרב הבא ליריבה מהונגריה, וסיימה גם היא במקום התשיעי. אליס שלזינגר (עד 63 ק"ג) תתחרה בבודפשט מחר.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully