וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה ניפתה את אלג'י קראמפלר

16.2.2008 / 15:51

הטייט אנד, עד לפני שנתיים אחד המובילים בליגה, נחתך יחד עם לפטוויץ' ועוד חמישה. שחקן עבר של הראמס תובע את בליצ'יק וקראפט

יש ניפויים לא מפתיעים, אבל יש כאלה שמאוד גורמים להרמת גבה. אחד מאלה הוא חיתוכו של אלג'י קראמפלר, הטייט אנד של אטלנטה פאלקונס. קראמפלר קיבל הלילה (בין שישי לשבת) הודעה כי הוא משוחרר מהקבוצה, יחד עם ביירון לפטוויץ' ועוד חמישה שחקנים.

הטייט אנד נכנס לארבעה משחקי פרובול רצופים בין 2003 ל-2006, והיה המטרה המועדפת על רוצח הכלבים מייקל ויק. העונה האחרונה שלו הייתה קשה, כמו זו של כל המועדון, כשהוא סבל מפציעת ברך ותפס בסך הכל 44 כדורים (בין היתר, משום שמי שזרק לו לא היה מוכשר במיוחד). "זה יום קשה למועדון", אמר ה-GM תומאס דמיטריוף, אבל אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים לבנות מחדש". אחד השיקולים של אטלנטה היו 5.1 מיליון דולר שהפאלקונס צריכים לשלם לקראמפלר, שיכבידו להם על תקרת השכר. עזיבתו של לפטוויץ' המאכזב, שהגיע באמצע העונה הנוכחית, פחות מפתיעה.

ניו אינגלנד נתבעת על "ספייגייט". לאחר שהסנאטור ארלן ספקטר חשף כי ביל בליצ'יק השתמש בצילומים בלתי חוקיים מ-2000, תובע ווילי גארי, שחקן סט. לואיס ראמס בעונת 2001, עשרות מיליוני דולרים במסגרת תביעה ייצוגית שאירגן עם עוד מספר שחקנים. גארי תובע את ביל בליצ'יק ורוברט קראפט על הונאה, לאחר שהצלם, מייק וולש, הנציח את הראמס באימון המסכם לפני סופרבול 36, שהסתיים בניצחון הפטריוטס 17:20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully