וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הביסה את קרית שמונה 0:3

16.2.2008 / 21:22

בית"ר ירושלים הגיעה לקרית שמונה כשהיא יודעת שמכבי נתניה נושפת בעורפה, אבל קרית שמונה לא היוותה יריב והאלופה נהנתה מהנופש בגליל העליון וניצחה 0:3. הפער בפיסגה חזר לחמש נקודות

במשך כל השבוע קראנו סיפורים על אוהדי קרית שמונה. כשהקבוצה שלהם תשחק מול בית"ר, הם יקפצו בכל שער ולא משנה איזו קבוצה תכבוש אותו, סיפרו הכתבות. סביר להניח שהכתבים עשו קצת עוול ובעיקר הכללות לכלל אוהדי הקבוצה, אבל שחקני קרית שמונה בהחלט התרפסו הערב (שבת) במשחק מול האלופה. החנכים של רן בן שמעון עמדו העונה בכבוד מול כל הגדולות האחרות, כולל מול בית"ר במשחק הראשון בטדי, אבל הערב לא הראו קמצוץ יכולת או מלחמה והפסידו בצדק 3:0.

כבר מהשריקה הראשונה של השופט לירן וקסברגר ניתן היה לראות שרק קבוצה אחת הגיעה למשחק. בית"ר פתחה בסערה, לחצה בכיוון הרחבה של דני עמוס ובעזרת שלישיית הקישור הנהדרת שלה, שכללה את גל אלברמן, דרק בואטנג ועידן טל, לא הרשתה לקרית שמונה לעבור את החצי. השער הראשון הגיע בדקה ה-15, כשרומולו כבש שער קלאסי של חלוץ אמיתי. בדקות הבאות האלופה הורידה רגל מהגז, אבל רגע לפני השריקה למחצית שוב חשף רומולו את החולשה של מרכז ההגנה המקומית, הפעם בבישול לגל אלברמן, שכבש שער יפהפה בבעיטה מכ-14 מטרים לחיבור. במחצית השנייה בית"ר קצת הורידה רגל מהגז, הרבה בגלל העובדה שהיא הבינה שמולה לא ניצבת יריבה אמיתית. עמית בן שושן הספיק להתכבד בשער השלישי בדקה ה-68.

בית"ר שמעה הרבה מאוד דיבורים על הכדורגל הלא משכנע שלה ואפילו על כך שיש לה מתחרות על האליפות. למשחק בצפון היא עלתה כשהיא כבר יודעת שמכבי נתניה צימקה ממנה את הפער לשתי נקודות בלבד, אבל תצוגת תכלית החזירה אותה לפער יותר בטוח, שבוע לפני משחק העונה מול אותה נתניה, בטדי בשבוע הבא.

מהלך המשחק

15: גול! רומולו ניצל חור בהגנה הכחולה, קיבל כדור מברוכיאן בשטח מת סמוך לשער של קרית שמונה, חלף על פני דני עמוס וגילגל פנימה. 0:1 לבית"ר.

דקה 41: סואן הגיע ראשון לריבאונד מכדור קרן, אבל בעיטה חזקה שלו חלפה סמוך לקורה ויצאה החוצה.

דקה 45: גול! רומולו התנהל עם הכדור בתוך הרחבה, העביר פס קטן למרכז ואלברמן הגיע מאחור וכבש בבעיטה לחיבור. 0:2 לבית"ר.

דקה 59: אבידור קיבל כדור עומק, אבל גילגל מכ-12 מטרים והכדור יצא החוצה.

דקה 68: גול! התקפה לתפארת של בית"ר הסתיימה בכדור רוחב של יואב זיו למרכז הרחבה ובשער פשוט של בן שושן. 0:3 לבית"ר.

דקה 83: בית"ר שוב חתכה את ההגנה של קרית שמונה, רומולו הגיע ראשון להגבהה של אלברז, אבל נגח לקורה.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, עמיר נוסבאום (פיטר אופורי קוואיה 46), יניב לביא, סלאח חסארמה, ברק בכר, עבאס סואן, גואל צ'ירסוואה, גיא צרפתי (יוסי דורה 79), עמנואל אמנגואה, יובל אבידור (וויאם עמאשה 70), ירו בלו.

בית"ר ירושלים: טבטרקו קאלה, יואב זיו , כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו , אבירם ברוכיאן (ג'וניור ויזה 77), גל אלברמן, עידן טל, דרק בואטנג, רומולו (חן עזריאל 89), עמית בן שושן (טוטו תמוז 69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully