וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה ומכבי פתח תקווה נפרדו ב-1:1

16.2.2008 / 20:51

שבוע אחרי שנכנע להפועל ת"א, גיא לוזון השיג תיקו בזכות שער עצמי של מורץ' בדקה ה-90. נאור פסר כבש עצמי להרצליה, אדרי לפתח תקווה

ניצחון והפסד, זה המאזן שהגיע עימו גיא לוזון למשחק מול מכבי הרצליה הערב (שבת). המשחק היה אמור להוות ציון דרך חשוב לגבי הכיוון אליו הולכת העונה של המלאבסים תחת לוזון. אחרי שספג הפסד צורב מול הפועל תל אביב במחזור הקודם, היה צריך המאמן המושמץ לאסוף את חניכיו ולהשיג שלוש נקודות, כדי לא לראות את החלום האירופי מתמוסס לו עוד לפני תום הסיבוב השני בליגת העל. אך דיבורים לחוד ומציאות לחוד. פתח תקווה אירחה את הרצליה והייתה צריכה לגבור על הקבוצה הבלתי יציבה של פרדי דוד. ההתקפה של גיא לוזון עוד ניסתה לעשות את שלה, בראשותם של עומר דמארי והחלוץ החדש הירקלי צ'אפרידזה, שניסו לכבוש את שערו של עמרי ניצן, אך ללא הועיל. בסופו של דבר קיבל לוזון מתנה גדולה ממיטיה מורץ', בלם הרצליה, שכבש שער עצמי בדקה ה-90 וגזל מקבוצתו שתי נקודות.

מנגד הגיעה הרצליה במצב לא רע, כשהיא עדיין מסובכת בתחתית כהרגלה, אבל עם שלושה משחקים רצופים ללא הפסד, ולא מעט אופטימיות בקשר לסיכויי ההישרדות של הקבוצה. עם הניצחון הזה, ההפסד של בני יהודה בחיפה והתקווה לניצחון צהוב בדרבי התל אביבי, יסייעו להרצליה להתחיל ולהיעלם ממאבקי התחתית העונה. הרצליה שיחקה באופן לא משכנע עד כניסתו של עומר בוקסנבוים למשחק. עשר דקות לאחר עלייתו לדשא הצליח "בוקסה" אפילו להתיר את חותמו. אסי משיח, אקס מכבי פתח תקווה, הגביה את הכדור לבוקסנבוים, שכבש את השער היחיד במשחק. 0:1 להרצליה. פתח תקווה עוד איבדה בהמשך הזדמנות להשוות, כשלירן כהן החמיץ פנדל וסולי צמח, קשרה הנסער של פתח תקווה, הורחק בשל חוסר אחריותו שמונה דקות לסיום.

מהלך המשחק

דקה 34- עומר דמארי פרץ מצד ימין, עבר את ניצן, אך ממטרים ספורים הצליח רק למצוא את דייהו דייויס של הרצליה על הקו, אשר מנע את שער היתרון עבור מכבי פתח תקווה.

דקה 53- הירקלי צ'יפרדזה ניסה שוב למצוא את הרשת, כשקיבל כדור במרכז הרחבה מלירן כהן, אך דייהו דייויס, שמוסט במחזורים האחרונים לעמדת הבלם, בלם שוב את הכדור.

דקה 66- גול! הרצליה תוקפת גלים גלים את שערו של אוהד כהן ועומר בוקסנבוים, שנכנס עשר דקות מוקדם יותר העלה את הרצליה ליתרון 0:1.

דקה 67- עוד לפני שהצליחו לעכל את העליה ליתרון, קיבלו שחקני הרצליה מכה כשלירן ליאני פסק על הנקודה הלבנה, בעקבות הכשלת עומר דמארי. איתמר ניצן עצר את הכדור של לירן כהן ועודד את חבריו לקבוצה.

דקה 82- כרטיס אדום! סולי צמח חובט בעורפו של צ'ם אנטויה, חלוץ הרצליה, קיבל כרטיס צהוב וכעבור חצי דקה מוסיף צהוב שני, ככל הנראה בעקבות מילים מיותרות של קשר פתח תקווה.

דקה 90- גול! ג'וש קנט מסר כדור אחורה לכיוונו של מיטייה מורץ', אך הבלם של הרצליה התקשה להשתלט על הכדור והבקיע את שערו הוא. 1:1.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, נאור פסר; בלסינג קאקו (פליקס אובוקה 77), חאבייר דירסאו, סולי צמח, לירן כהן; הירקלי צ'יפרדזה (אוהד קדוסי 62), עומר דמארי (דובב גבאי 83).

מכבי הרצליה: איתמר ניצן; ג'וש קנט, דייהו דייויס, מטיה מורץ, כפיר אדרי; אסי משיח, מהרן ראדי, איוון ווקמנוביץ', שלו מנשה (עומר בוקסנבוים 55); תומר חמד (אקונדייהו ג'ייאובה 75), צ'אם אנטויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully