וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד ניצחה את בני סכנין 1:3

16.2.2008 / 20:26

באשדוד חיפשו בפגרה נשמה לקבוצה כדי להישאר בליגה, ומצאו אותה אצל אוחיון ומקרייב, שכבשו ב-1:3 על סכנין ושמו קץ ל-12 משחקים ללא ניצחון

כמה חיפשו את הניצחון הזה במ.ס. אשדוד. סוף סוף הם מצאו אותו, אחרי 12 משחקים עקרים, שבהם רק אדם אחד אולי האמין שאפשר להחלץ מהתסבוכת: אלון חזן. אשדוד ניצחה 1:3 את בני סכנין, ואולי זה הניצחון שיוציא אותה לדרך חדשה.

הרבה מזל היה לאשדוד, אבל במאבקי הישרדות אלה הם החיים של הקבוצות הקטנות. אחרי שער יתרון בתחילת המחצית השנייה של משה אוחיון, הגיע השוויון של בוגדאן אפוסטו, שנטע תקוות בשורות הסכנינאים. אלא שדימיטאר אקרייב, שהגיע בפגרה כדי לחזק את החוד האשדודי, כבש את השער החשוב שקבע 1:2. שער עצמי של ג'ון קולמה סגר את הסיפור, והשאיר הרבה אוויר לאשדוד.

בשלב הזה בני סכנין ממשיכה להתרחק מהמקום שממנו מגיעים לגביע אופ"א, ונראה שמאז הדיבורים סביב מאור בוזגלו, הקבוצה מתקשה לעלות על הגל ולספק את היכולת מהסיבוב הראשון. באשדוד עלו למקום העשירי, והם כמובן יקוו להפסד של הפועל בדרבי התל אביבי כדי להישאר במהלך השבוע מעל הקו האדום.

מהלך המשחק

דקה 10 - משה אוחיון הרים כדור מצוין לדימיטאר מקרייב, שנשאר לבד מול מאיר כהן אך התבלבל עם הרגליים ופספס את הכדור ואת השער.

דקה 26 - מאור בוזגלו זכה לכדור חופשי מ-20 מטר מהשער של סמי אג'יי, אך הבעיטה לא הייתה מספיק טובה ויצאה החוצה.

דקה 40 - פעולה יפה של מאור בוזגלו, שחלף על פני שלושה שחקנים, הסתיימה בבעיטה שנעצרה על ידי סמי אג'יי.

דקה 47 - גול! משה אוחיון לקח בעיטה חופשית ברגל ימין ומצא את החיבורים אחרי שהכדור שלו עבר את החומה ונכנס פנימה, 0:1 לאשדוד.

דקה 60 - גול! בוגדאן אפוסטו קיבל כדור מצוין עם הגב לשער וסיים עם כדור ברשת שקבע 1:1.

דקה 79 - גול! הגבהה של ליאור ראובן מצאה את דימיטאר מקרייב, שמצא את עצמו לבד בתוך הרחבה ונגח פנימה, 1:2 לאשדוד.

דקה 90 - גול! כדור רוחב של שי הולצמן, שנכנס כמחליף, מצא רק את הרגל של ג'ון קולמה, שהבקיע את השלישי והאומלל ביותר ברשת של סכנין. 1:3.

דקה 90 - מאור זוהר, שנכנס כמחליף, פגע במאור בוזגלו וספג את הכרטיס האדום.

דקה 90 - גם יא יא פטי ספג את הכרטיס האדום והשאיר את הקבוצה שלו בעשרה שחקנים בתוספת הזמן, אחרי שספג את הצהוב השני מאלון יפת.

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, משה אוחיון, דוד רביבו (מאור זוהר 88), אחמד קאסום, עידן שריקי (שי הולצמן 72), דימיטאר מקרייב (קובי דג'אני 81).

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח (עלי עותמאן 87), יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה (חאמד גנאיים 57), ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, בוגדאן אפוסטו, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully