וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה גברה 1:2 על הפועל כפ"ס

16.2.2008 / 18:52

דניאל יאמר הצהיר שאולי יעניק לשחקניו בונוסים אם ינצחו את כפ"ס ופרנסיס קיויו נגח שער ניצחון בדקה ה-86, שהעניק לנתניה 1:2. הקבוצה של עטר במקום השני, שתי נקודות מתחת לבית"ר

שתי מחציות שונות בתכלית ראינו הערב (שבת) בכפר סבא. אחת הייתה אפסית וגם מאופסת, השנייה קצבית ועם שערים. זה נגמר ב-1:2 לזכות מכבי נתניה מול הפועל כפר סבא, אחרי שהאורחים ניצלו את שתי ההזדמנויות היחידות שלהם.

נתניה הגיעה בלחץ. הקבוצה מעיר היהלומים בסך הכל ממשיכה העונה את המומנטום שהחל בעונה שעברה והיא במקום השני, אבל הביקורות על הכדורגל הרע שלה לא פסחו עליה וראובן עטר רצה להראות שהתוצאות הטובות מגיעות עם דרך. המאמן המתולתל עלה כרגיל עם חולייה התקפית מעובה, אבל שוב, כרגיל, ללא משחק קישור. הפועל היוצא היה הכדורגל הנתנייתי המועד לביקורות, של כדורים ארוכים מההגנה לחלק המגרש של כפר סבא, עם תקווה לאיזשהי הברקה של מישהו מההתקפה. מנגד, אלי אוחנה נגרר לחשיבה ההולכת ומתפתחת של המאמן הישראלי הממוצע ופתח את המשחק עם חלוץ אחד, בניגוד לשנים הרבות בהן תמיד שיחק עם שני חלוצים.

התוצאה הייתה מחצית ראשונה משמימה, ללא הזדמנות אחת בשני צידי המגרש, כשהעבודה של לירן שטראובר ואוהד לויטה היא ביציאה להגבהות סתמיות וחסרות תכלית. גיז'רמו ישראלביץ', ללא ספק השחקן הטוב ביותר בכפר סבא כבר הרבה מאוד זמן, היה היחיד שניסה לעשות משהו מדי פעם, אבל הוא נתקל שוב ושוב בלואיס מרין או באבי סטרול, שעשו עבודה טובה ושקטה.

במחצית השנייה עטר מיצמץ ראשון ואחרי 5 דקות בהן לא השתנה דבר, הוא ויתר של שניר גואטה והכניס את יחיאל צגאי, ההתקפי יותר. צגאי גמל למאמן עם שער בדקה ה-51, בנגיעה הראשונה שלו בכדור. דקה חלפה ואלי אוחנה מיצמץ שני, כשהכניס את ביל גונזאלס וחזר לשחק עם שני חלוצים. כמו צגאי, גם המחליף של כפר סבא נרשם ככובש כשבישול נהדר של מאור מליקסון הסתיים בנגיחה שלו פנימה בדקה ה-62. כשנדמה היה שהנה, מגיעה לה תוצאת תיקו שעושה איזשהו צדק עם המשחק, נגח פרנסיס קיויו שער ניצחון בדקה ה-86 וקבע ניצחון.

השחקנים של נתניה אולי יקבלו בונוסים מדניאל יאמר, שהצהיר שישקול זאת במקרה של ניצחון. מה שהם בכל זאת זכו בו הוא לפחות עוד שבוע במקום השני ויצמצום הפער מבית"ר לשתי נקודות בלבד, לפחות עד שזו משחקת מול קרית שמונה.

מהלך המשחק

דקה 47: מליקסון הכניס כדור ליבואה, שבעט מזוית אלכסונית לרשת החיצונית.

דקה 51: גול! דלה ימפולסקי הגביה כדור מצד שמאל ויחיאל צגאי בעט מהאוויר, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, פנימה. 0:1 לנתניה.

דקה 62: גול! מאור מליקסון חדר לרחבה בצורה נהדרת ונתן הגבהה קטנה עם הפאלש ברגל ימין, גונזאלס רק היה צריך לנגוח מקרוב פנימה. 1:1.

דקה 86: גול! פרנסיס קיויו, שעד אז לא עשה דבר, הגיע ראשון להגבהה של צגאי מימין ונגח נהדר לפינה של לויטה. 1:2 לנתניה.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמיי סבן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, שניר גואטה (יחיאל צגאי 50), דלה ימפולסקי (איתי שכטר 76), אלמוג כהן, אוקצ'ה, תיירי טזמטה (אמייה טגה 64), פרנסיס קיויו.

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, גיל קין, לירודיאו גונזלבאש, יעוזה אבובקרי (אבי אבינו 89), עידן שום (ביל גונזאלס 53), בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', מאור מליקסון (לירון זרקו 82), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully