וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבסון התבלבל ביום

16.2.2008 / 9:23

הצלף של קליבלנד פתח את חגיגות האולסטאר עם 11 שלשות במשחק בין הרוקיס לשחקני השנה השניה, יום לפני שישתתף בתחרות השלשות

אירועי סוף שבוע האולסטאר נפתחו הלילה (בין שישי לשבת) עם המשחק בין שחקני השנה הראשונה לשחקני השנה השניה, כמתאבן לקראת תחרות ההטבעות והשלשות שייערכו מחר, ומשחק הכוכבים עצמו שישוחק בלילה שבין ראשון לשני (4:00, שידור ישיר בערוץ הספורט).

הכוכב הגדול של משחק הצעירים היה דניאל גיבסון, הגארד הצנום של קליבלנד, שאיפס את היד לקראת תחרות השלשות מחר, עם יום גדול של 11 צליפות מוצלחות מחוץ לקשת, בדרך ל-33 נקודות שסידרו לסופמורים ניצחון קל 109:136.

ל'בובי' אף היתה הזדמנות להשוות את שיא הנקודות למשחק המסורתי, שקבע אמארה סטודמאייר עם 36 נקודות לפני ארבע שנים, אבל הנסיון שלו לשלשה נוספת מחצי מגרש עם הבאזר דווקא לא צלל פנימה. "הביטחון שלי בתחרות השלשות יהיה גבוה בגלל המשחק הזה", אמר גיבסון בסיום. "ואני מקווה שלא ביזבזתי את כל התחמושת שלי הערב...".

רודי גיי סייע לגיבסון אצל שחקני השנה השניה עם 22 נקודות, ברנדון רוי וג'ורדן פארמר תרמו 17 כל אחד. את הרוקיס הוביל קווין דוראנט עם 23 נקודות, אל הורפורד קלע 19 ושון וויליאמס סיים עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים.

יריביו של גיבסון על כתר השלשות מחר יהיו סטיב נאש, דירק נוביצקי (שהחליף את קובי בריאנט הפצוע), ריפ המילטון, פז'ה סטויאקוביץ' וג'ייסון קאפונו. בתחרות ההטבעות ירחפו דוויט הווארד, ג'ראלד גרין, רודי גיי וג'מאריו מון. בתחרות הכישורים הביזארית יתחרו כריס פול, דרון וויליאמס, דווין וויד וג'ייסון קיד.

  • עוד באותו נושא:
  • אולסטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully