וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר כבר בפור 11

16.2.2008 / 20:44

מוליכת הטבלה נהנתה משני שערים של סואזו בתוך 4 דקות, וניצחה 0:2 את ליבורנו. מילאן-פארמה 0:0. דל פיירו ויובה ניצחו את רומא 0:1

המחזור ה-23 באיטליה נפתח הערב (שבת) עם שלושה משחקים, עקב היערכותן של אינטר, רומא ומילאן לקראת המשחקים הראשונים בשלב שמינית גמר ליגת האלופות. הנראזורי, שייפגשו את ליברפול גברו על ליבורנו 0:2 במשחק שפתח את היום. מילאן, שתתעמת מול קבוצה אנגלית אחרת, ארסנל, התארחה בפארמה, אבל שוב יצאה עם תוצאת תיקו מאכזבת, הפעם 0:0, שמרחיק אותה מהצמרת.

למנה העיקרית של הערב הגיעו שתי קבוצות ענק. רומא, שתתמודד מול הענקית הספרדית, ריאל מדריד בשבוע הבא בליגת האלופות, יצאה למשחק חוץ קשה בדלה אלפי ושבה משם הפסד 1:0, שצימק את הפער בין המקום השני לשלישי לנקודה אחת. מנגד, בסופו של יום הפער של אינטר מהשנייה צמח ל-11 נקודות.

יובנטוס - רומא 0:1

עם כל הכבוד לאלופה ולמוליכה, אינטר, ולמילאן המתאוששת, הרי שהמשחק המרכזי של המחזור היה בטורינו, שם אירחה השלישית בטבלה, יובנטוס, את השנייה, רומא.

נראה שהג'לארוסי התאוששו מהתבוסה שחטפו במשחק החוץ האחרון שלהם בסיינה 3:0, אחרי שגברו בבית בשבוע שעבר על רג'ינה 0:2. הדאגה העיקרית של המאמן לוצ'יאנו ספאלטי הייתה ההיעדרות הממושכת של חואן, כשמי שמילא את מקומו הוא מתיאו פרארי.

ביובה, המהפך בשבוע שעבר והניצחון על אודינזה 1:2 באצטדיון פריולי נתנו לחניכיו של קלאודיו ראניירי זריקת מוטביציה אדירה לקראת המפגש מול מחזיקת הגביע. אלסנדרו דל פיירו חתם את תוצאת המחצית הראשונה, שהייתה מלאה במצבים לטובת הגברת הזקנה. דל פיירו שלח כדור אדיר לכיוון הקורה הימנית של שער רומא ורץ לחגוג. מספר דקות אחר כך החמיצה רומא, כשכדור של טאדיי נשלח לקורה.

במחצית השנייה המשיכה רומא ליהנות אך ורק ממצבים קורצים, ללא מימוש לכדי שער שוויון. יובה חגגה ניצחון, שמקרב אותה למרחק נקודה אחת מהשנייה בטבלה ו-12 מהמוליכה אינטר. רומא תקווה להצליח יותר בהמשך השבוע, במשחק מול ריאל מדריד בליגת האלופות.

אינטר - ליבורנו 0:2

הנראזורי, שעדיין לא מנוצחים העונה, הם הקבוצה היחידה מבין חמש הליגות הבכירות באירופה שלא טעמו הפסד. מספר ימים לפני המפגש המרתק בשמינית גמר ליגת האלופות נגד ליברפול ההגנתית, עושה רושם שאינטר בהחלט מוכנה להתמודדות, לאחר ניצחון קליל הערב על האורחים שנאבקים כנגד הירידה.

המארחים נזקקו רק ל-18 דקות כדי לסגור את המשחק, ורק לשחקן אחד שיספק להם את השערים: דויד סואזו. החלוץ מהונדורס, שנמצא בכושר נהדר, מצא את הרשת כבר בדקה ה-14, לאחר שהכדור, שנהדף מבעיטה חופשית, הוגבה אל סואזו שנגח מקרוב, 0:1. ארבע דקות בלבד חלפו וסואזו חגג צמד, לאחר שהגבה של אינטר גרמה לבלאגן ברחבת ליבורנו, וסואזו ניצל זאת כדי להכפיל את היתרון, שנשמר עד לסיום. פתאום, המשחק באנפילד מול ליברפול שהפסידה 2:1 בגביע הערב לברנסלי, לא נראה כל כך מאיים מבחינתם של האיטלקים.

פארמה - מילאן 0:0

הרוסונרי עושים במחזורים האחרונים קאמבק נהדר, אבל בשבוע שעבר הוא מעט התקלקל עם התיקו הביתי באמצע השבוע נגד ליבורנו. הערב קיווה אנצ'לוטי לנצל את היכולת הירודה של פארמה כדי לקחת ניצחון חוץ חשוב. אלא שהמילאנזים שוב נתקעו, ירדו לרמה של המארחים, וסיימו עוד משחק רק עם נקודה אחת, שמרחיקה אותם מהמאבק על אחד משלושת המקומות הראשונים בליגה. עם יכולת כזאת מול ארסנל (שהובסה בגביע 4:0 על ידי מנצ'סטר יונייטד) בליגת האלופות בשבוע הבא, זה בוודאי לא יספיק.

עבור פארמה זהו תיקו יקר במיוחד. הקבוצה מעיר הפרמזן אמנם לא ניצחה מזה שישה משחקים ברציפות, אבל גם שם יודעים שתיקו מול קבוצתו של אנצ'לוטי הוא בהחלט תוצאה שהם היו חותמים עליה לפני המשחק. בעקבות התיקו, נמצאת פארמה 2 נקודות מהקו האדום, אך יש לה משחק עודף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully