וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיס הנחיתה את ריאל לקרקע

16.2.2008 / 22:53

גברה על האלופה 1:2 והרגיעה אותה אחרי השביעייה מול ויאדוליד. ברצלונה ניצלה זאת עם 1:2 על סראגוסה. סביליה-אספניול 2:4

המחזור ה-24 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת) עם שלושה משחקים מרתקים, בעיקר בגלל חזרתה של ליגת האלופות, שהמשתתפות בה שיחקו כבר היום. ריאל מדריד הגיעה שיכורת ניצחון אחרי השביעייה מול ויאדוליד, אבל בטיס החזירה אותה לקרקע כשניצחה אותה 1:2.

ברצלונה שמעה את החדשות הטובות, ידעה כי היא מסוגלת לצמק את הפער בצמרת, ויצאה עם ניצחון דחוק, 1:2 על סראגוסה. סביליה יצאה למשחק חוץ קשה על הנייר מול אספניול, אבל חזרה עם ניצחון 2:4 גדול ושיפרה עמדות בצמרת.

בטיס - ריאל מדריד 1:2

שתי הקבוצות הגיעו במגמות הפוכות. הלבנים של ברנד שוסטר במצב רוח מרומם מאוד, לאחר השביעייה נגד ויאדוליד והגדלת הפער בצמרת מברצלונה לשמונה נקודות. בטיס, לעומת זאת, באה אחרי שני הפסדים רצופים כאשר הקו האדום בוער מתחת רגליה.

הכל המשיך להיראות לטובת ריאל, במיוחד אחרי שרויסטון דרנתה העלה אותה ליתרון כבר בדקה ה-6, אבל זמן לא רב לאחר מכןם הדברים כבר קיבלו תפנית. אדו הברזילאי החזיר את בטיס למשחק עם שער בדקה ה-32 וכעבור 6 דקות בישל למארק גונזאלס הצ'יליאני שער נגיחה, שסגר מהפך. עד הסיום ריאל ניסתה להשוות, אבל לא הצליחה להתעלות מעל היריבה העיקשת מסביליה והפסידה. אז נכון, ריאל ניצחה בשבוע שעבר 0:7, אבל היום ספגה את הפסדה השני ברציפות בחוץ ועד האליפות הדרך עוד ארוכה.

אספניול - סביליה 4:2

כמו יריבתה העירונית, גם סביליה השיגה ניצחון מול יריבה לא קלה, שמאוד רוצה להגיע לליגת האלופות העונה. מלך שערי הליגה, לואיס פביאנו, כבש ראשון בדקה ה-6 ופרדי קאנוטה הכפיל בדקה ה-11 כדי להעניק לסביליה יתרון מהיר ומבטיח ארבעה ימים צפני שהיא פוגשת את פנרבחצ'ה בליגת האלופות. לואיס גרסיה אמנם צימק בדקה ה-41, אבל סיכויי הקאמבק של אספניול נפגעו קשות בדקה ה-65, אחרי הרחקתו של זבאלטה.

סביליה ניצלה היטב את יתרונה המספרי 9 דקות מאוחר יותר, עם שער של כריסטיאן פאולסן ולמרות שקורו צימק בדקה ה-76, דייגו קאפל חתם את ה-2:4 בדקה ה-78. לאספניול היה זה הפסד חמישי מתוך ששת המשחקים האחרונים, סביליה התקרבה למאבק על המקום הרביעי.

סראגוסה-ברצלונה 2:1

שחקני ברצלונה אמרו שהתוצאה במשחק של ריאל מדריד נגד בטיס, שייערך לפני משחקם, יכולה מאוד להשפיע על אופי המשחק שלהם. קבוצות רבות היו מכחישות זאת, אבל הקטאלונים לא חששו לחשוף עובדה זו. ההפסד של ריאל שלח את הקאטלונים למשחק עם לא מעט תקוות, אבל גם הם ידעו שמול המארחת, זה לא יהיה פשוט.

ברצלונה נראתה לא מאופסת בחלק ההתקפי בפתיחה, וככל שנקפו הדקות היה נראה שהיא נלחצת יותר ויותר. בדקה ה-34 פרץ דקו, הרים את הכדור, ותיירי הנרי ספק נגע ביד, ספק לא, שלח את הכדור פנימה, 0:1. בדקה ה-42 פרץ ריקרדו אוליברה לרחבה, והוכשל על ידי מארקז. דייגו מיליטו ניגש אל כדור הפנדל ושלח אותו לשמים. היתרון הקאטלוני החזיק מעמד עד לדקה ה-53, אז שלח סרחיו גארסיה את הכדור אל ריקרדו אוליברה, שמשך מאחוריו את מארקז, ושלח כדור שטוח ומדויק לפינה הימנית, שלא הותיר לואלדז סיכוי, והשווה ל-1:1.

9 דקות לסיום, כשהיה נדמה ששתי הקבוצות יתחלקו בנקודות, נתן השופט פנדל לזכותה של ברצלונה, בעקבות מה שהוא ראה כנגיעת יד של חואנפראן בתוך הרחבה. התחינות לא עזרו, ורונאלדיניו שלח את השוער שמאלה, את הכדור ימינה, והעניק לקאטלונים ניצחון חשוב במיוחד, שפותח מחדש את המאבק על האליפות, ומקרב את ברצלונה עד 5 נקודות מריאל מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully