וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ חזרה לתלם

אתר שוטר

15.2.2008 / 20:29

שבוע אחרי ההפסד הראשון בליגה, גברה האלופה על אס"א 24:32. הפועל ראשל"צ עם 22:32 על מכבי ת"א. ניצחון לנס ציונה על בני הרצליה

אתר שוטר מדווח הערב (שישי) על משחקי המחזור ה-14 בליגת העל בכדוריד. אס"א ת"א אמנם התחזקה בפגרה, אבל מול המכונה הצהובה היא נראתה רע. מכבי ראשל"צ, שהפסידה במחזור שעבר ל-א.כ. נס ציונה, התאוששה מהר מאוד והפגינה משחק מצוין מול האנמיות בהגנת אס"א, שלא יכלה למתפרצות הקטלניות של ראשון לציון בראשות תום מטלון וגל אברהם.

הפועל ראשל"צ התקשתה בהתחלה מול מכבי ת"א, בדיוק כמו נס ציונה, שלא הזכירה את היכולת מהמשחק מול מכבי ראשל"צ במחזור שעבר. למרות הכל שתיהן ירדו עם ניצחונות, ששומרים על הסטטוס קוו בבית העליון, כשהכל מוכן לשבוע הבא, לדרבי הגדול של ראשון לציון.

בבית התחתון הכל כמעט סגור וחתום. ניצחון נוסף של א.ס. רמה"ש, הפעם על ארזים ר"ג, הבטיח לה כמעט בוודאות עונה נוספת בליגת העל, כשארזים והקרייתים, שהפסידה לק"ש חולון, יאלצו להתמודד ביניהן נגד מבחנים/ירידה לליגת המשנה. עירוני פ"ת והפועל ר"ג סיימו בתיקו 32 את המשחק ביניהן.

אס"א ת"א - מכבי ראשל"צ 32:24 (15:12)

האלופה פתחה את המשחק מצוין עם 4:1 בדקה השביעית. פסק זמן של אולג בוטנקו, מאמן אס"א, הכניס את שחקניו למשחק ושערים של דן מירקוס ושיר טוראל הביאו את אס"א למרחק של שני שערים מראשון לציון (9:7). שבע דקות מתחילת המחצית השנייה הצליחה אס"א לצמק את ההפרש לשער אחד בלבד, אבל הזרים של אס"א, אלכס זדיץ' ומישה צ'אפ, לא הפגינו יכולת טובה, כשמנגד שער של יואב נאמן העלה את קבוצתו ל-19:23 (דקה 44). מכאן אס"א לא חזרה למשחק, וראשון לציון רצה למתפרצת כשגם אריאל רוזנטל הצעיר מפגין את כישוריו.

בסיום ניצחון מוחץ לאלופה ומחזיקת הגביע, שנעזרה בעשרה שערים של תום מטלון וחמישה של נאמן וג'ו מתתיה. באס"א, שכנראה לא עשו את השינוי המנטלי למרות צירופם של השחקנים החדשים, הבקיע ערן אברמוביץ' שבעה שערים (חמישה בפנדלים) ורוני גבאי סיים עם ארבעה.

הפועל ראשל"צ - מכבי ת"א 22:32 (9:14)

המשחק נפתח עם יתרון של האורחים מתל אביב, 4:2 בדקה השביעית, אבל ראשון לציון לא נבהלה, יצאה לריצה של 0:7 ועלתה ליתרון 4:9 (דקה 17) ובמחצית 9:14 למארחים מעיר היין. המחצית השנייה החלה עם שני שערים להפועל ראשל"צ ללא תשובה ממכבי ת"א. צביקה גרוס, שוערה של תל אביב, הבקיע שער בדקה ה-38, אבל גם זה לא עזר לקבוצה של אבי רש שלא יכלה לשחר מיארה, שחזר מפציעה ארוכה היישר לעמדה הקיצונית, וסיים עם שבעה שערים. עידן מימון, קפטן ראשון לציון, הוסיף עוד חמישה שערים. בתל אביב הרבו להבקיע שימי ז'אן ורנן לנדסמן עם שלושה שערים כל אחד.

א.כ. נס ציונה - בני הרצליה 27:36 (16:17)

המחצית הראשונה הייתה שקולה, כשהרצליה מפגינה יכולת מצוינת ולא נותנת לנס ציונה לברוח. בדקה ה-12 התוצאה עמדה על 6:8 בלבד לנס ציונה, כאשר עומר מן ומילאן סטניץ' מהרצליה ניצלו את שאננות המארחים והורידו את קבוצתם בפיגור של שער אחד בלבד במחצית. במחצית השנייה הרצליה החלה לאבד כדורים, נס ציונה ניצלה זאת ועלתה ליתרון משמעותי ראשון בדקה ה-35, 18:22, הרבה בזכות יכולת טובה של מריו סאריץ' שסיים את המשחק עם שבעה שערים. נס ציונה המשיכה לברוח לאורחים מהרצליה, וסיימה את המשחק עם ניצחון 27:36. מלבד סאריץ' הבקיע אייל שור שמונה שערים לנס ציונה, כשבהרצליה בלט סאריץ' עם עשרה שערים.

עירוני פ"ת - הפועל ר"ג 32:32 (17:16)

משחק צמוד מאוד במחצית הראשונה עם יתרון קל לרמת גן, הרבה בזכות שישה שערים של עומרי מימון. עמיר אהרון מפתח תקוה החזיק את קבוצתו עם חמישה שערים במחצית. במחצית השנייה פתח תקוה הובילה ביתרון קל של שני שערים, עם משחק מצוין של המקשר יניב ליפשיץ', שסיים את המחצית עם שמונה שערים מתוך ה-11 שלו. יתרון השיא של פתח תקוה הגיע בדקה ה-35 (18:20), כשהיא עולה ליתרון נוסף של 27:29 בדקה ה-55. אבל גם יתרון 31:32 של הקבוצה הביתית לא הספיק, כשיותם אלעזרא מרמת גן השווה דקה לסיום. מלבד ליפשיץ' בלט בפתח תקוה גם עמיר אהרון עם תשעה שערים. ברמת גן סיים עומרי מימון משחק מצוין עם 12 שערים.

א.ס. רמה"ש - ארזים ר"ג 26:29 (12:16)

במשחק חשוב מאוד בתחתית ניצחה א.ס. רמה"ש את ארזים ר"ג 26:29, אחרי 12:16 במחצית. בכך פתחה רמת השרון פער של שבע נקודות מארזים ר"ג, שתאלץ להתמודד יחד עם הקרייתים נגד הירידה/המבחנים לליגת המשנה. ארזים דווקא פתחה את המשחק מצוין עם 2:6, אבל רמת השרון חזרה ל-7:7. מתן ויסלר, שוערה המחליף של רמת השרון, נכנס במקומו של פמי טונג'י והיה מצוין. במחצית השנייה רמת השרון העלתה את הפער, למרות פציעות של טונדי עבדולראשיד ועמית ארז, ולא אפשרה לארזים לחזור למשחק. ברמת השרון בלטו דורון בן עטייה ועבודלראשיד עם 11 ועשרה שערים בהתאמה.

ק"ש חולון - הקרייתים 21:25 (11:11)

המשחק נפתח ביכולת טובה של הקבוצה מהצפון שהובילה 0:3 לאחר חמש דקות. חולון הצליחה לחזור ל-8:8 (דקה 23), וחצי דקה לסוף המחצית הובילה 10:11, אבל הקרייתים השוו ל-11:11 במחצית. במחצית השנייה הייתה נדנדנה של שערים, אבל בדקה ה-39 הקרייתים עלו שוב ליתרון, 13:15. חולון לא נבהלה רצה ל- 0:4 ועלתה ל- 15:17 ומשם המשיכה עד לניצחון. גנה קידל שחזר מפציעה לא מזמן הבקיע שישה שערים, יאיר סגרון וולדי אסטיקוב עם ארבע שערים כל אחד. חן קטם בקרייתים עם חמישה שערים רינקוב עם ארבעה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully