וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': תשיעייה להפועל אום אל פאחם

15.2.2008 / 16:20

מוליכת מחוז צפון התפוצצה על מקר עם 1:9. בדרום, בת ים, שהביסה את אופקים 0:4, החליפה מקומות עם קטמון, שסיימה ב-1:1 עם קרית מלאכי

המחזור ה-16 בליגה א' שוחק ברובו אתמול (שישי). תוצאת המחזור שייכת, כמובן, להפועל אום אל פאחם, מוליכת ליגה א' צפון, שקרעה ורמסה את הפועל מקר המסכנה 1:9. במחוז דרום עירוני בת ים והפועל קטמון ממשיכות להיות צמודות. בת ים ניצלה תיקו של קטמון ובעזרת 0:4 על עירוני אופקים כבשה את הפסגה. היום (שבת) מעדה סגנית המוליכה בצפון, עירוני אום אל פאחם שסיימה רק ב-1:1 עם הפועל כפר קנא, ואיפשרה להפועל אום אל פאחם לפתוח פער של 10 נקודות בפסגה.

הפועל אום אל פאחם - הפועל מקר 1:9

בכושר הזה, מכבי נתניה, שקיבלה בהגרלת הגביע את אום אל פאחם בקופסה, צריכה להתחיל להתכונן. מוליכת הליגה ממשיכה לדהור. הפעם היא לא התחשבה במקר המסכנה. יניב אברג'יל ( ו-15) רפי כהן (9, 31 ו-43), בילאל עייד (57), מג'די חלילה (68 פנדל), סאלח סמיר (71) ומחמוד עבאס (83) כבשו. אסי אברהם, שכבש בדקה ה-33 אפילו לא המתיק את הגלולה המרה מאוד.

הפועל כפר קנא - עירוני אום אל פאחם 1:1

עמאר כבהא העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-41, אבל בדקה ה-76 השווה בילאל קדריה את התוצאה בפנדל, והותיר את אום אל פאחם מאוכזבת.

עירוני טבריה - אסי גלבוע 2:0

איציק משה כבש ראשון לקבוצה מהעמק בדקה ה-23, פנדל של אבי עמר בתוספת הזמן חתמה את התוצאה. בדקה ה-35 הורחק אבישי ז'אנו בכרטיס אדום.

מכבי צור שלום - אחווה חיפה 1:0

גם אם בצור שלום חלמו לרדוף אחרי אום אל פאחם, הרי שאחרי הפסד הבית נגוזו חלומותיהם. על שער הניצחון לחיפאים רשום רביע משיעל בדקה ה-35.

הפועל הרצליה - בית"ר צפת 0:3

הקבוצה מהשרון אירחה את הצפוניים וקיבלה אותם עם שלישייה. אוראל אדיב (29), משה חליווה (56) וערן פוס (75) כבשו בעבור שלוש הנקודות.

תוצאות נוספות:

הפועל עפולה - בית"ר איחוד משהד 2:1
לעפולה: עמי אזולאי (48), לאיחוד משהד: איחסן חלבי (15) ואורן פוני (84 פנדל)

בית"ר חיפה - עירוני שלומי/שפרעם 2:2
לחיפה: אורן עידו (12 ו-75), לשלומי: אחמד חג'ג' (9) ומאהר ג'ברין (31)

מחוז דרום

במחוז הדרומי העניינים הרבה יותר צמודים. עירוני בת ים והפועל קטמון/מבשרת ממשיכות לריב על העלייה. השבוע תפסה בת ים את המקום הראשון, לאחר ניצחון 0:4 על עירוני אופקים, בעוד קטמון סיימה בתיקו 1:1.

עירוני בת ים - עירוני אופקים 0:4

מסכת השערים נפתחה בדקה ה-37 עם שער של קובי וקנין. משה אסולין, האח של, כבש צמד בדקות 58 ו-74. החלוץ הוותיק יובל פילוס חתם את תוצאת המשחק שתי דקות לסיום.

מכבי קרית מלאכי - הפועל קטמון/מבשרת 1:1

ניצחון של הקבוצה מירושלים היה, כמובן, שומר אותה במקום הראשון בליגה עם פור של שתי נקודות מבת ים, אלא ששער שוויון בדקה ה-75 של גילי מסיקה לזכות המקומיים הוריד אותם מהפסגה. את שער היתרון הזמני לקטמון הבקיע אלון אסרף כבר בדקה הששית.

מכבי קרית גת - עירוני כפר יונה 2:0

כפר יונה מקווה, אולי, שבת ים וקטמון יריבו ובסוף היא תזכה. היום היא צימצמה עוד את הפער מהפסגה, לאחר ניצחון חוץ נאה. רן פוליקר (30) ויזהר גרף (41) כבשו. גרף גם הורחק שתי דקות לאחר מכן. מושיקו בן סעדון מקרית גת הורחק בדקה ה-40. שמונה דקות לסיום החטיא מורדי פינטו פנדל.

עירוני נתיבות - בית"ר כפר סבא 2:3

תעשו כבוד לאורן פחימה, שכבש היום שלושער וניצח לקבוצתו את המשחק נגד הרביעית בטבלה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. פחימה החל בחגיגה הפרטית שלו לאחר שעה של משחק. והוסיף עוד שניים בדקות 68 ו-83. דודי בכר מכפר סבא החטיא פנדל בדקה ה-85, אבל תיקן עם שער מצמק. שירז אביב כבש את השני של כפר סבא בתוספת זמן, אבל זה היה מעט מדי, מאוחר מדי.

תוצאות נוספות:

מכבי באר שבע - צפרירים חולון 2:1
לבאר שבע: איציק פרץ (67), לחולון: ציון רחמים (72), ציון עזרא (90)

הפועל נחלת יהודה - עירוני רמלה 1:1
לנחלה:אביעד צוברי (92), לרמלה: יואב פבזנר (22)

עמישב פתח תקוה - מכבי יבנה 2:2
לפתח תקוה: עוז אחדות (13), לירון בסיס (43), אוהד צור הורחק בדקה ה-83. ליבנה: אורי קרגולה (40), פלקה הופגן (45)

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully