וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה ארצית: רואים שש שש

15.2.2008 / 16:26

הפועל י-ם חזרה מאשקלון עם 0:0, וקרית אתא שניצחה את כפר שלם צימקה את הפער לשש נקודות. בשבת: בני ג'דידה-בית"ר/שמשון 0:1

המחזור ה-21 בליגה הארצית צימק במשהו את הפער בין הפועל ירושלים, המובילה, לבין סגניתה. קרית אתא ניצחה בקלות בבית את האחרונה כפר שלם 1:4. הפועל מרמורק, השלישית, איבדה יתרון של שער בדקה ה-88 בטירת הכרמל. היום (שבת) חזרה בני ג'דיידה למקום השלישי עם ניצחון 0:1 על בית"ר/שמשון תל אביב.

הפועל אשקלון- הפועל ירושלים 0:0

הקבוצה של לופא קדוש, שמובילה את הליגה בביטחה, רצתה להמשיך לנצח אחרי שלפני שבועיים קצת נעצרה הדהירה שלה עם תיקו בטירת הכרמל. אז נכון שבשבוע שעבר ניצחה ירושלים בבית את נועלת הטבלה, כפר שלם, אבל במחזור ה-21, במבחן קצת יותר רציני, היא לא הצליחה לכבוש ואיפשרה לקרית אתא לסגור את הפער, לשש נקודות.

עירוני קרית אתא-הפועל כפר שלם 1:4

תוך רבע שעה במחצית הראשונה כבשה קרית אתא שלושה שערים והכריעה את המשחק. שרון לוי (27), אלעד חיגר (34) ורן רול (41), סגרו כאמור את ההתמודדות. במחצית השנייה כבשה כפר שלם שער כבוד בדקה ה-72, ובדקה ה-80 הבקיע רול את השני כדי לחתום את התוצאה.

עירוני טירת הכרמל-הפועל מרמורק 1:1

הפועל מרמורק פספסה הזדמנות מצויינת להתבסס במקום השלישי עם עמדת זינוק מצויינת למקום השני. מרמורק הובילה החל מהדקה השנייה בטירת הכרמל משער של מור אפרים, אבל המקומיים הישוו בדקה ה-88, משער של חומי לוי.

מכבי כפר קנא-השקמה רמת חן 0:0

הפועל בני ג'דיידה - בית"ר/שמשון תל אביב 0:1

התל אביבים, שהוגרלו השבוע מול מכבי תל אביב בגביע המדינה, חזרו מהצפון עם הפסד מינימלי, כששער של יוחאי אהרוני בדקה ה-55 קבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully