וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ארבייטמן וטופוזאקוב ערכו אימון מלא

קרן שמש

15.2.2008 / 13:44

החלוץ תורגל בהרכב לדרבי, רמי דואני עשוי לתפוס את מקומו של הבלם הבולגרי במחזור הקרוב. אוהדי הקבוצה סיפרו כי המשטרה "ביקרה" אותם

עשרות אוהדי הפועל תל אביב הגיעו היום (שישי) לאימון הקבוצה, בכדי לעודד ולתמוך בשחקנים לקראת הדרבי. בהפועל עושים מאמצים בכדי להכשיר את החלוץ שלומי ארבייטמן והבלם אלין טופוזאקוב לדרבי ביום ראשון, והשניים ערכו לראשונה השבוע אימון מלא.

ארבייטמן תורגל בהרכב הפותח, טופוזאקוב תורגל בהרכב השני, ומי שתפס את מקומו בהגנה הוא הבלם רמי דואני. יגאל אנטבי, שלא התאמן באימון הקודם בשל עומס ערך אימון מלא וככל הנראה יפתח בדרבי. לראשונה השבוע גוטמן זכה לתרגל הרכב מלא לקראת הדרבי. איתי אלקסלסי שנפצע השבוע בזמן אימון ערך אימון ריצה בלבד. בשבת תערוך הקבוצה אימון מסכם וביום ראשון תערוך הפועל תל אביב אימון קל לפני היציאה למלון.

הנהלת הקבוצה מבקשת מהאוהדים להישמע להמלצות השוטרים ולא להכניס אבוקות ורימוני עשן לשטח האצטדיון , מאחר ולהפועל יש עונש על תנאי בגין התפרעות אוהדים קודמת.
משטרת מרחב יפתח העבירה היום דרך הקבוצה, פנייה לאוהדים וביקשה לשמור על הביטחון במשחק והזהירה את האוהדים מלהשתמש בקריאות גזעניות המהוות הפרה של החוק, כמו כן אוהד אשר ייתפס עם אבוקות, רימוני עשן וכדומה ייעצר. אוהדי הקבוצה סיפרו כי, אמש המשטרה "ביקרה" במחנות האוהדים במטרה לתפוס אמצעים פירוטכנים אך לא מצאה דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully