וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוניקה סלש פרשה מטניס

15.2.2008 / 13:15

הטניסאית בת ה-34 הודיעה רשמית: "אני מודה במיוחד לאוהדי, ששימשו לי השראה בזמנים הטובים, ומקור כוח בזמנים הרעים. אתגעגע למשחק"

אגדת הטניס מוניקה סלש, הודיעה על פרישה. טוב, היא לא בדיוק היתה פעילה בתקופה האחרונה, אבל עכשיו זה פשוט רשמי, סגור וחתום. "טניס תמיד היה ותמיד יהיה חלק בלתי נפרד מחיי", אמרה מי שבמארס 1991 הפכה למדורגת מספר 1 בעולם, והחזיקה באותו מקום 178 שבועות. "במשך תקופה שקלתי לחזור לשחק בצורה מקצוענית, אבל החלטתי לסגת מכך".

הטניסאית בת ה-34 נולדה בנובי סאד שבסרביה, והחלה לשחק בגיל 6. באפריל 1993 נדהם עולם הטניס כשמעריץ של סטפי גארף דקר את סלש במהלך טורניר המבורג. סלש, ששלטה עד אז בטניס הנשים, עברה שיקום קשה במשך שנתיים, והתקשתה מאוד להתגבר על הטראומה. בתקופה זו היא היגרה לארצות הברית, וקיבלה אזרחות אמריקאית.

כשחזרה למשטחים השונים, לא היתה זו אותה הטניסאית בעלת העוצמה הפיזית הגדולה, אך עדיין הצליחה להעפיל לגמר אליפות ארצות הברית. הקאמבק הושלם בינואר 1996, כשזכתה בתואר הגראנד סלאם התשיעי והאחרון שלה בקריירה, באליפות אוסטרליה. ב-2003 סבלה סלש מפציעה ברגלה, שבעצם סימנה את תחילת הסוף עבורה.

סבב ה-WTA יצא בהודעה: "סלש היא אחת האלופות הגדולות בהיסטוריה, והיוותה מודל והשראה למיליוני חובבי טניס בעולם. אף אחד לא ישכח את הנחישות שלה לחזור למגרש, ולא את אישיותה הלבבית ".

סלש, שהקריירה שלה נעצרה בגלל אותה דקירה מפורסמת, הבטיחה שהיא לא תעלם לגמרי מעולם הטניס. "אמשיך לשחק במשחקי ראווה, להשתתף באירועי צדקה ולקדם את הספורט. אני רוצה להודות במיוחד לכל אוהדי שתמכו בי כל השנים. הם שימשו לי השראה בזמנים הטובים, ומקור כוח בזמנים הרעים. אתגעגע אליהם, ואתגעגע למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully