וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ק"ש-בית"ר: חיזבאללה? מיסים? עזוב, כרטיס למשחק יש לך?

יצחק סולומון ואסף שקד

15.2.2008 / 16:00

בצפון לא רואים כלום בעיניים חוץ מהאלופה. גל אלברמן צפוי לחזור להרכב במקום זנדברג המוצהב. נהירת ירושלמים לצימרים בצפון

שבוע לא פשוט עבר על הצפון. שוב הגבול מתוח לאחר חיסול מורנייה ואיומי נאסראללה, ודווקא עכשיו, גם הודיעה הממשלה שהיא מתכוונת לבטל הטבות מס שלהן זכו תושבי הצפון הרחוק. אבל כל זה לא הטריד השבוע את אוהדי קרית שמונה שעטו על הכרטיסים למשחק נגד בית"ר י-ם, למרות שההנהלה בחרה להעלות את המחיר לשמונים שקלים לכרטיס.

ובכן, ישנם כמה אלפי מאושרים שיזכו לראות את האלופה מקרוב, השאר יסתפקו בטלוויזיה וברדיו, כרטיסים בכל מקרה, אין. כבר ביום שלישי נחטפו כל הכרטיסים תוך שעה. עוד שיא שקריית שמונה שברה בעונה החלומית שהיא עוברת. המשטרה תשמור על הסדר בכוחות מתוגברים: 180 שוטרים, 60 סדרנים. המשטרה ביקשה מאוהדים שאין ברשותם כרטיסי כניסה שלא להגיע למגרש.

כשבקרית שמונה חלמו ליגת העל הם ראו בדמיונם משחקים כמו אלה נגד בית"ר י-ם (שבת, 19:30), מה עוד שחלק גדול מתושבי העיר הם אוהדי בית"ר, שתומכים בקריית שמונה נגד כל הקבוצות, אבל לא בשבת. "אנחנו מאחלים לקריית שמונה הצלחה, אבל לא נגד בית"ר" אמר שמעון לוי תושב העיר: "אמא אי אפשר להחליף, כך גם קבוצה. אבא שלי הדביק אותי באהבה לבית"ר, מאז אני הולך איתם באש ובמים. זה שקריית שמונה בליגת העל, לא אומר שאני צריך להחליף את הקבוצה שאני אוהד".

לרשות המאמן רן בן שמעון יעמוד סגל מלא, למעט השוער, שביט אלימלך, שימשיך להיעדר בשל מחלה. השוער דני עמוס, שהיה טוב נגד נתניה במחזור האחרון, ימשיך לעמוד בין הקורות. עמוס מקבל רוח גבית משמעותית מהמאמן שלו רן בן שמעון, שמדגיש בכל ראיון שהוא מאמין שעמוס, יהיה בעתיד אחד השוערים הטובים בארץ.

קריית שמונה מגיעה למשחק בטוחה ביכולה, בעיקר בבית. כאן כבר לא הפסידה 13 משחקי ליגה רצופים, והיא היחידה בליגה ללא הפסד בית העונה. הקשר גיא צרפתי: "יהיה משחק קשה כי מדובר בשתי קבוצות מעולות. בבית שלנו אנחנו יכולים לעשות חיים קשים לבית"ר". הקפטן, יניב לביא: "מה שבטוח זה שהקהל ייהנה מחגיגת כדורגל אמיתית. יש לי הרגשה טובה לגבי המשחק".

ההרכב המשוער: דני עמוס, עמיר נוסאום, יניב לביא, סלאח חסארמה, ברק בכר, עבאס סוואן, גואל צ'ירסוואה, גיא צרפתי, וויאם עמאשה, יובל אבידור, ירו בלו

אלברמן חוזר להרכב

לאחר שבוע שלם בו התעסקו בבית"ר ירושלים בעיקר בהפסקת החשמל ובציפייה להחלטת ההתאחדות בנושא, מתפנה הקבוצה למשחק החוץ הקשה בקריית שמונה, בשאיפה להנחיל לקבוצה מהצפון הפסד בית ראשון העונה.

היום (שישי) ערכה הקבוצה את האימון המסכם בכפר-סבא, משם יצאה לבית מלון בטבריה בו תשהה עד שבת בצהריים. גל אלברמן צפוי לחזור להרכב, במקומו של מיכאל זנדברג שצבר חמישה כרטיסים צהובים. בנוסף לזנדברג, גם הבלם תומר בן יוסף בספק למשחק בגלל פציעה, וכבר עתה ברור שהוא לא יהיה בהרכב. מלבד השניים הללו, לא יחסרו לשום עוד שחקנים.

השינוי המשמעותי ביותר יהיה אם כן בקישור של האלופה, שם יוסט עידן טל לצד שמאל, המקום בו שיחק במרבית הקריירה שלו. דרק בואטנג ימשיך להיות הקשר האחורי. באגף ימין ימשיך אבירם ברוכיאן לזכות בחולצת ההרכב, ואילו למרכז הקישור יחזור כאמור גל אלברמן, שנעדר במשחקים האחרונים בגלל פציעה בגב. בימים האחרונים דובר על כך שסזאר ויסה יפתח בהרכב על חשבונו של זנדברג, אך ההערכה היא כי אלברמן יהיה זה שיזכה בסוף לחולצת ההרכב.

בהתקפה ימשיכו עמית בן שושן ואנטונלי רומולו לשתף פעולה. השניים, שב-7 הדקות מול מכבי חיפה, הספיקו להראות רעב גדול, אותו עצרה רק הפסקת החשמל. בשבת, במגרש הכי ביתי בליגה, ומול הגנה שלא מרבה לספוג בביתה, ינסו השניים לפצח את הנוסחה של קריית שמונה ולהכניע את שוער המשנה דני עמוס. על הספסל ימתין הפרואני סזאר ויסה, כשלצידו יחכה להזדמנות שלו גם טוטו תמוז, שלא זכה לדקות בליגה מאז הושעה לפני כחודש.

בקרב השחקנים מורגשת תכונה מוגברת לקראת המשחק. העובדה שהקבוצה יצאה כבר יום לפני המשחק לבית מלון, הגבירה את ההרגשה. "זה יותר מסתם משחק עבורנו", אמרו היום שחקנים בקבוצה, "זה לא כמו משחק ליגה רגיל, כאן אנחנו יוצאים יום לפני, עושים נסיעה ארוכה עד לצפון, ואנחנו רוצים לחזור עם ניצחון משם, בשביל שהנסיעה חזרה תהפוך לשמחה ביותר".

כל הכרטיסים למשחק עבור אוהדי בית"ר ירושלים, אזלו כבר ביום שלישי, וההערכה היא ש-1,000 אוהדי בית"ר ירושלים יהיו במגרש, חצי מהם אוהדי בית"ר מקומיים, והיתר משאר רחבי הארץ. שיירה גדולה של אוהדי בית"ר יצאה כבר ביום שישי בבוקר לכיוון קריית שמונה, שם יתאכסנו האוהדים בצימרים ובאכסניה המקומית, על מנת להימנע מהנסיעה הארוכה ביום המשחק.

הרכב משוער: טבטרקו קאלה, יואב זיו , כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו , אבירם ברוכיאן, גל אלברמן, עידן טל, דרק בואטנג, אנטונלי רומולו, עמית בן שושן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully