וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו ייעדר תשעה חודשים

15.2.2008 / 12:19

הברזילאי של מילאן נותח בפריס, ויחל הליך שיקום ארוך ומתיש. ברלוסקוני: "הוא חושש לקריירה שלו, אמרתי לו להאמין בעצמו"

לאף אחד במילאן אין חשק לחייך בימים האחרונים. למרות שהניתוח שעבר רונאלדו הוכתר כהצלחה, תקופת החלמתו של החלוץ עשויה להארך תשעה חודשים, ואווירה של דכדוך השתלטה על המועדון המפואר. הברזילאי נותח בפריס, והתקשורת הצרפתית דיווחה שאחרי שעתיים בהן הרופאים רכנו מעל ברכו השמאלית, הכל עבר כשורה. מבית החולים הודיעו כי "הניתוח עבר כמתוכנן, ודמה מאוד לניתוח אותו עבר השחקן בשנת 2000. תקופת ההחלמה תארך 9 חודשים".

כזכור, רונאלדו נפצע ביום רביעי בתיקו 1:1 של מילאן נגד ליבורנו, 3 דקות אחרי שנכנס כמחליף. הפנומן הגיע לבית החולים בפריס כשברכו עטופה בקרח. עכשיו, הוא יתחיל עוד פרק ארוך, כואב ומוכר של שיקום.

מילאן, שנחשבת למועדון משפחתי וחם, מבטיחה לתמוך בברזילאי. "דיברתי עם רונאלדו לפני שעזב לצרפת", אמר המנהל אדריאנו גליאני, "העברתי לו את אהבתנו הרבה כלפיו, ואמרתי לו שמילאן תמיד תשאר צמודה אליו".

חברו של רונאלדו לקבוצה, קלרנס סיידורף, יודע מה מצפה לחלוץ: "הדרך חזרה תהיה ארוכה. אני מאוד מקווה שיעשה את ההחלטה הנכונה בזמן הנכון. כל החלטה שייקח, תתקבל בכבוד והבנה". הבעלים סילביו ברלוסקוני הודה כי "רונאלדו חושש לקריירה שלו", בשל השיקום הארוך. "אמרתי לו להאמין בעצמו", אמר המיליארדר , "בגיל 31 הוא עדיין צעיר". גם אנצ'לוטי חושש לגבי עתיד שחקנו: "אנו עצובים ודואגים".

הבשורה אולי הכי מלבבת שהגיע לרונאלדו בימים הקשים הללו, הייתה מסאו פאולו. אלופת ברזיל, שקלטה את אדריאנו בתחילת העונה, הציעה גם לרונאלדו לבוא להתאושש אצלה. אדריאנו אגב, צפוי להיעדר תקופה ארוכה מסאו פאולו. חלוצה של אינטר שסבל מבעיית אלכוהול ונשלח לברזיל להתאוששות, חבט בשחקן יריב במשחק ליגה, וצפוי להרחקה של כמה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully