וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס-מכבי נתניה: השרון בנקודת רתיחה

יאמר ביקש משחקניו "להציג יכולת טובה", ואף ישקול להעניק בונוסים. שכטר בסגל. כפ"ס בלחץ: "אם נפסיד לנתניה, יקרה פה אסון"

במכבי נתניה מייחסים חשיבות עליונה למשחק בשבת בכפר סבא (17:00, ספורט 2), וההכנות בהתאם. במהלך השבוע תרגל ראובן עטר כמה הרכבים, כשבכל העת מזכיר עטר את החלוצים המהירים והמסוכנים של היריבה, ובעיקר את הצטרפותם של מגיניה לחוד ההתקפה.

אחת ההפתעות שעטר מכין לאוחנה היא בעמדת הקישור האחורי, כאשר הפור מבחינתו של המאמן נפל, ושניר גואטה הוא זה שאמור לפתוח בהרכב. גואטה ואלמוג כהן ישחקו לצד אמייה טגה או יחיאל צגאי או אפילו טל מעבי, שהפתיע כשחזר להתאמן לאחר מספר ימים בהם לא התאמן עקב כאבים בברכו. יחד עם זאת, סיכוייו של מעבי לפתוח, קלושים ביותר, אבל הוא צפוי להיכלל בסגל. הבלם אבי סטרול חוזר לתפוס את מקומו בהרכב, כשגולן חרמון חוזר לספסל, למרות כושרו הטוב.

החלוץ איתי שכטר, שסובל מפציעה, ערך במפתיע אימון מלא ויהיה בסגל לשבת. חורחה קבאיירו, שהתאמן בשבוע האחרון כשורה, התלונן על כאבים בברכו, בה נפצע במשחק נגד קרית שמונה. הצוות הרפואי החליט יחד עם רופא המועדון שהשחקן לא יכלל בסגל לשבת וינוח, כדי לא לסכן את פציעתו.

ביום חמישי ערך עטר אסיפה טקטית, ושלא כהרגלם לא צפו השחקנים בקלטת טקטית, שהוצגה רק בתום האימון של יום שישי. הבעלים דניאל יאמר ביקש מהשחקנים "להמשיך "להיות מאוחדים, ולהציג יכולת טובה". יאמר, שרוצה להמריץ את שחקניו, שוחח בעניין עם הקפטן לירון שטראובר, וככל הנראה שניצחונות בכפר סבא ובטדי יעניקו לשחקנים בונוסים מיוחדים, וזאת למרות שמרבית חוזיהם הנם חוזים סגורים.

הרכב משוער: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, קלמי סבן, שניר גואטה, אמייה טגה (יחיאל צגאי), אלמוג כהן, אוקצ'ה, טזאמאטה, פרנסיס קיויו.

"אם נפסיד לנתניה, יקרה פה אסון"

בהפועל כפר סבא לחוצים מאוד מהמשחק הביתי מול מכבי נתניה. המאמן אלי אוחנה, שספג מהלומות בכל שלושת משחקי הבית האחרונים, תשעה שערים בשלושה משחקים, מקווה להשיג ניצחון בית שני העונה. לרשותה של הקבוצה יעמוד גם החלוץ סמואל יבואה, שבמהלך השבוע לא חש בטוב ופונה לבית החולים לבדיקה כללית. הניצחון האחרון של כפר סבא בבית הושג בחודש נובמבר. אוחנה ניצח את מ.ס אשדוד 3:1, בעזרתו האדיבה של יבואה שכבש צמד.

"אם נפסיד לנתניה, יקרה פה אסון", אמר אחד משחקני הקבוצה לקראת המפגש מול סגנית המוליכה. "כמה כבר אפשר להפסיד בבית? בכל משחק אנחנו חוטפים שלישיות. במשחק הזה נילחם על החיים שלנו. אני מבטיח שלא יהיה לנתניה קל מולנו".

לפי האימון שנערך ביום ה' לא נראה שהחלוץ מקוסטה ריקה, ביל גונזלאס, יפתח בהרכב. המאמן אלי אוחנה מספסל אותו בפעם השלישית העונה. כזכור, בהופעת הבכורה שלו העונה כבש החלוץ שער עצמי, אך בישל שער נוסף והוכשל ברחבה, מה שהביא לניצחון על הפועל תל אביב. "אצל אוחנה רק מי שטוב משחק", הסבירו בקבוצה. מאור מליקסון צפוי לפתוח בפעם השניה ברציפות בהרכב.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, גיל קין (לירון זרקו), לירודיאו גונזלבאש; יעוזה אבובקרי, עידן שום (אלירן סיימון), בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; מאור מליקסון; סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully