וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-מכבי הרצליה: במלאבס מתנגדים למערך של גיא לוזון

המאמן תרגל את גנון כמחליף, למרות כושרו, והסיט את סולי צמח לכנף: "לא ברור מה מניע את גיא". פרדי דוד נהנה מסגל מלא למשחק

שחקנים במכבי פתח תקוה תמהים לנוכח מספר שינויים שביצע המאמן גיא לוזון, באימון המסכם ביום חמישי, לקראת המשחק מול מכבי הרצליה (שבת, 19:00). השחקנים טוענים כי לכאורה, נראה כי אותם שינויים לא נערכו על בסיס שיקולים מקצועיים. כך למשל, מסבירים השחקנים, אתמול תרגל לוזון באימון את נאור פסר בעמדת המגן השמאלי, וקובי גנון, שחקן קבוע בהרכב, תורגל כמחליף. "קובי הוא הסמל שלנו", הסבירו שחקנים בקבוצה, "לא ברור מה מניע את המאמן להוציא אותו מחוץ להרכב אם הוא היה אחד השחקנים הכי טובים השבוע".

שינוי נוסף שנראה על פניו לא ממש ברור לשחקנים הוא הוצאתו מן ההרכב של פליקס אובוקה, שהיה אחד השחקנים הבולטים במחזורים האחרונים, שנחשב אהוב הקהל. גם הצבתו של סולי צמח כקשר שמאלי גרמה להרמת גבות. "ככה גיא פשוט הורג את סולי, זה שחקן שרגיל לשחק בעמדה אחורית של הקישור ולא בכנף שמאל". אגב, במהלך השבוע תורגל גם איסמעיל עמר כמחליף, אך נראה שיפתח בהרכב.

לירן כהן מגלה יכולת טובה בשבועות האחרונים, ויפתח אף הוא בהרכב. שחקן שלוזון דווקא כן מרוצה ממנו הוא החלוץ הירקאלי צ'אפרידזה, שיפתח בהתקפה. החלוץ אוהד קדוסי, שלטענת השחקנים מגלה אף הוא יכולת טובה באימונים, ימשיך להישאר על הספסל, ונראה כי המתיחות ששררה בין השחקן למאמנו בעבר, נמשכת גם כעת.

במועדון הסבירו כי שיקוליו של לוזון הם מקצועיים בלבד, ומציינים לדוגמה שאובוקה גילה יכולת חלשה במחזור האחרון, בניגוד לכושרו הטוב מלפני שבועיים נגד בית"ר ירושלים. לוזון, אגב, הסביר לסובבים אותו במועדון, כי הקבוצה הפכה ל"רכה" ולכן השינויים בהרכב הם מתבקשים.

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, נאור פסר, בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, סולי צמח, לירן כהן, הירקלי צ'אפרידזה, עומר דמארי.

הלאה, רק ללכת הלאה

מכבי הרצליה השלימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה, ובקבוצתו של פרדי דוד שוררת אווירה אופטימית. הקבוצה מהשרון רשמה שלושה מחזורים רצופים ללא הפסד, וצברה ביטחון, שחשוב מאוד למאבקי התחתית.

מי שכנראה קצת איבד ביטחון לאחרונה הוא הקשר עומר בוקסנבוים, שצפוי לפתוח על הספסל. הרכש החדש תומר חמד עשוי לפתוח במקומו. פרדי דוד נהנה מסגל מלא וכשיר למשחק, ומצפים להמשך היכולת הטובה של הקבוצה. את הנתון הפיקנטי מספק שחקן הקבוצה אסי משיח, שיישחק לראשונה בחייו נגד קבוצת האם שלו, מכבי פתח תקוה, בה שיחק עד הקיץ האחרון.

הרכב משוער: איתמר ניצן; ג'וש קנט, דייהו דייויס, מטיה מורץ, כפיר אדרי; אסי משיח, מהרן ראדי, איוון ווקמנוביץ', שלו מנשה; תומר חמד (עומר בוקסנבוים), צ'אם אנטויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully