וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיניקס יש מספיק דיזל במיכל

15.2.2008 / 9:30

הסאנס, בלי שאק, גברו על דאלאס 97:109, בעזרת עוד הצגה של נאש. שיקגו ניצחה את מיאמי 92:99. בריאנט לא רוצה לעבור ניתוח

כמדי לילה שבין חמישי לשישי, ה-NBA נטל הפוגה ורק שני משחקים התקיימו. פיניקס (16:37), עדיין ללא שאקיל אוניל, גברה על דאלאס (18:35) בתוצאה 97:109. אבל מי צריך את שאק כשסטיב נאש קולע 24 ומפרגן 13 אסיסטים? מי זוכר את הדיזל כשאמארה סטודמאייר וליאנדרו בארבוסה קולעים 26 כל אחד, על חשבון מי שאמורה להתמודד עם הסאנס על ראשות המערב? אוניל עוד יעלה על הפרקט, אבל בינתיים הסאנס מסתדרים בלעדיו, ורשמו ניצחון שלישי בארבעת משחקיהם האחרונים. דירק נוביצקי להט במאבס עם 36, וג'ייסון טרי הוסיף 29 מרשימות, אבל ללא ג'וש הווארד, ג'רי סטקהאוס ודווין האריס הפצועים, הסאנס היו גדולים על הטקסנים. אגב, דווין ג'ורג', שחסם את העברתו של ג'ייסון קיד לדאלאס, קלע רק 7 נקודות ב-3 מ-7.

שיקגו (31:21) ניצחה בביתה את מיאמי (42:9) בתוצאה 92:99, ונראה ששון מריון מתחיל להבין, לאט לאט, שהוא הגיע לקבוצה עלובה. מטריקס קלע 23 נקודות והוריד 7 ריבאונדים, ואפילו הסתייע במשחק גדול של דווין וויד (30 נקודות ב-11 מ-21, 7 אסיסטים, 7 ריבאונדים), אבל זה לא ממש עזר לשניהם.

כמה עלובה מיאמי? הפסד 24 מתוך 25 משחקיה האחרונים, זה מספיק פאתטי? "אני אפילו לא מסתכל על הרקורד שלנו", אמר דווין וויד בסיום. נו, הדחקה זו גם דרך להתמודד עם משבר. קירק היינריך עלה מספסל הבולס וקלע 24 נקודות. ג'ו סמית' פינק את האוהדים בדאבל-דאבל של 19 ו-11 ריבאונדים ואנדרס נוצ'יוני תרם 18.

קובי לא רוצה ניתוח

הפציעה באצבעו של קובי בריאנט חמורה מכפי שסברו, אבל כוכבה של לוס אנג'לס לייקרס החליט לא לבצע ניתוח, שעלול להשביתו לשישה שבועות. כזכור, הגארד נפצע במשחק נגד ניו ג'רזי ב-5 בפברואר, בבוהן הרגל. התברר שבגלל שהוא שיחק עם הפציעה, יש לו קרע חלקי, שיחייב אותו לעבור ניתוח ולהיעדר שישה שבועות. רופא הקבוצה הציע לו ניתוח, בריאנט סבור אחרת.

"כרגע אני חושב לתת לאצבע שלי מנוחה", אמר השחקן, "ואני מקווה שאחרי המנוחה אוכל לחזור ולשחק. אני מעדיך לעכב את הניתוח, ולבצעו רק בסיום העונה והמשחקים האולימפיים. זו פציעה שפשוט נצטרך לעקוב אחריה יום אחרי יום". עדיין לא ברור אם בריאנט יישחק ביום ראשון באולסטאר, ובארצות הברית מטילים ספק רב בקשר לכישרותו של הגארד למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully