וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייפרדו כידידות?

יניב בינו

15.2.2008 / 7:30

יובנטוס ורומא נפגשות מתוך ידיעה שתיקו יהיה רע עבורן, אך כרגע זו התוצאה הסבירה ביותר. יניב בינו סוקר את היסטורית המפגשים, מזכיר את הדומיננטיות של הזברות, אך לא ממעיט מערכם של הרומאים

משחק מספר 78: יובנטוס - רומא 2.10, 2.80, 2.90

איזה קרב ענק מזמנת לנו הסריה A. הגברת הזקנה מארחת בטורינו את הקבוצה מהבירה. לביאנקונרי, שבמקום השלישי, 44 נקודות, ארבע פחות מלג'לארוסי. ניצחון שלהם יסגור את ההפרש וימשיך לשמור אותם רחוק מהרביעית בטבלה, פיורנטינה, וממילאן, החמישית, שמתחילה לסגור את הפער על יובה ורומא. ניצחון של הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי, לעומת זאת, יביא אותו להמשך המרדף, אולי העקר, מול אינטר, שמובילה בפער גדול של שמונה נקודות. אגב, תיקו יהיה רע מאוד לשתי הקבוצות וישרת את שאר קבוצות הצמרת.

נבדוק מה התרחש במפגשי העבר בין שתי הקבוצות. כזכור, בשנה שעברה יובנטוס הייתה בליגה השנייה, לאחר התפוצצות פרשת שחיתות השופטים. העונה שתי היריבות נפגשו ב-23 בספטמבר באצטדיון האולימפיקו של רומא וזה נגמר בתיקו 2:2. בעונת 2005/6 נרשמו ארבעה מפגשים בין שתי הקבוצות, שניים במסגרת הליגה, שניים במסגרת הגביע. בליגה זה נגמר עם ניצחון חוץ ענק של יובנטוס 1:4 ותיקו 1:1 בטורינו. בגביע הייתה ידה של רומא על העליונה עם ניצחון חוץ 2:3 והפסד ביתי 1:0, שהעלו אותה לשלב הבא.

בעונה שלפני כן, 2004/5, זה נגמר עם שני ניצחונות לזברות, 0:2 בבית ו-1:2 בחוץ. עונה לפני כן, המפגש הראשון בין השתיים נגמר בתיקו 2:2, המשחק השני הסתיים בניצחון מוחץ 0:4 של רומא, במה שהיה בעצם ניצחונה האחרון בליגה על יובנטוס. גם הניצחון לפני זה של הג'לארוסי הגיע שלוש שנים קודם ב-2001, בחוץ, 0:2.

אין ספק שבשנים האחרונות, עוד לפני הורדתם של הביאנקונרי לליגת המשנה, הסריה B, באיטליה, הייתה ידם על העליונה, במפגשיהם מול רומא. אלא שכעת, רומא לא נופלת מהם. השאלה הגדולה האם יש לה הכוח לנצח ועוד בחוץ, את הגברת הזקנה.

אם אתם מאמינים שכן, לכו על 2 ותרוויחו יחס נהדר של פי 2.90. הימור על ניצחון יובנטיני יכפיל את כספכם פי 2.10. הימור על תיקו, שלמען האמת נראה הכי סביר במצב העניינים הנוכחי, יביא לכם יחס של 2.80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully