וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניפגש בשמינית

יניב בינו

15.2.2008 / 7:30

מנצ'סטר יונייטד וארסנל היו מעדיפות להיפגש בגמר הגביע האנגלי, אך רצתה ההגרלה שזימנה מפגש כבר בשמינית. יניב בינו נעזר במספרים כדי להרהר על כמות השערים שיפלו במשחק

משחק 53 (סה"כ שערים): יונייטד - ארסנל 2.90, 1.80, 2.90

משחקי הגביע האנגלי מתחדשים. אחרי שני הסיבובים שעברו הקבוצות הבכירות, הן הגיעו לשלב שמינית הגמר. ההגרלה זימנה למנצ'סטר יונייטד ולארסנל את היריבה הכי קשה לעבור, אחת את השנייה. רק אחת תצא מכאן בדרך לרבע הגמר ותוכל להמשיך לחלום על טראבל (אליפות וגביע אנגלי וליגת האלופות). השדים האדומים עשו זאת ב-1999 והם מצהירים כי הבשילה כבר העת מבחינתם לעשות זאת שוב. ארסנל עדיין לא זכתה אף פעם בליגת האלופות. היא הייתה קרובה ב-2006, אבל למרות שהובילה בגמר 0:1 על ברצלונה, נוצחה בדקות הסיום 2:1.

שתי מוליכות הטבלה האנגלית ייפגשו באולד טראפורד, דבר שכמובן, נותן יתרון עצום לחניכיו של סר אלכס פרגוסון. רק במשחקי חצי הגמר והגמר משוחקים המשחקים באצטדיון ניטראלי. במקרה של תיקו במשחק בין שתי הקבוצות, הן ישחקו משחק חוזר, הפעם באצטדיון האמירויות. שם תהיה חייבת לבוא ההתמודדות לידי הכרעה. בין אם זה תוך 90 דקות, הארכה או פנדלים. אגב, בעבר הרחוק גם במשחק השני והשלישי ואילך, אם היה נרשם תיקו, היה נערך משחק חוזר.

ההימור שלנו הפעם מתמקד בכמות השערים שיבקיעו שתי הקבוצות. נזכיר למי ששכח כי הימור 1, משמע 0-1 שערים במשחק, הימור X, משמע 2-3 שערים במשחק, ואילו הימור 2, מנבא כי יפלו ארבעה שערים ומעלה בהתמודדות.

הקבוצות נפגשו כבר פעם אחת בליגה. זה היה באמירויות של ארסנל, שם שתיהן נתנו הצגה ענקית שנגמרה ב-2:2. היונייטד עלתה ליתרון משער של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-82, אבל שער שוויון דרמטי של וויליאם גאלאס בהתקפה האחרונה של המשחק חילק את הנקודות בין שני הניצים.

בואו נראה כמה שערים שתיהן כובשות בליגה. אמנם היא פחות מייצגת את הגביע האנגלי, אבל בהחלט אפשר ללמוד מכך לגבי המשחק. ארסנל, שאגב, פתחה במחזור האחרון פער של חמש נקודות על פני יריבתה, כבשה 72 שערים ב-26 משחקים, ממוצע של 2.77 שערים למשחק. יונייטד עם 64, ממוצע של 2.46 למשחק.

להזכירכם גם תיקו אפשרי במשחק הזה, ומה שקובע זו התוצאה בתום 90 דקות. הימור 1 ו-2, יניב לכם יחס מצוין של 2.90, לעומת זאת הימור X יכפיל את כספכם ב-1.80. שערים יהיו במשחק, לנו נראה שפחות מארבע, כך שנותר להחליט בין 1 ל-X. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully