וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונו מומנטו

15.2.2008 / 7:30

לפני שאתם ממהרים להמר על הליגה הגרמנית, כדאי שתראו איך הקבוצות מגיעות אל המשחקים. הכל בפינת המומנטום

הפעם בפינת המומנטום אנחנו בוחנים את קבוצות הליגה הגרמנית, שלא מזמן שבו מפגרה, והספיקו כבר להשתפשף ולעשות גם שינויים בסגלים שלהם. בואו נראה איך הקבוצות מגיעות למשחקים בסוף השבוע הקרוב:

משחק מספר 9: שאלקה 04 – וולפסבורג (שאלקה שלישית, וולפסבורג תשיעית). שאלקה, שניצחה 2:3 במחזור האחרון את בורוסיה דורטמונד, מגיעה עם רצף של ניצחון-ניצחון-תיקו-ניצחון-ניצחון, לעומת וולפסבורג שמגיעה אחרי ניצחון-ניצחון-תיקו-ניצחון-הפסד. המומנטום די זהה, אך עם יתרון קל לשאלקה.

משחק מספר 28: אנרג'י קוטבוס – בורוסיה דורטמונד (קוטבוס במקום ה-17, דורטמונד במקום ה-13). קוטובוס מגיעה אחרי 3:3 דרמטי מול בוכום, והרצף שלה הוא תיקו-הפסד-ניצחון-תיקו-ניצחון. בסך הכל, למרות מיקומה, היא השיגה תוצאות נאות במחזורים האחרונים. דורטמונד לעומת זאת עם רצף של הפסד-תיקו-ניצחון-הפסד-ניצחון, סוג של חוסר יציבות, שעשוי להשפיע גם הפעם.

משחק מספר 30: הרטה ברלין – ארמיניה בילפלד (הרטה במקום ה-12, בילפלד במקום ה-15). הרטה מגיעה אחרי 1:3 על שטוטגרט, והיא עם רצף של ניצחון-הפסד-תיקו-הפסד-הפסד, ממש לא משהו להיות גאים בו. בילפלד לעומת זאת אחרי הפסד 2:1 לפרנקפורט והרצף שלה עומד על הפסד-הפסד-תיקו-ניצחון-הפסד.

משחק מספר 32: דואיסבורג – שטוטגרט (דואיסבורג במקום האחרון, שטוטוגרט במקום ה-10). דואיסבורג הפסידה במחזור האחרון לוולפסבורג 2:1, והיא עם רצף של הפסד-תיקו-הפסד-תיקו-ניצחון, לעומת שטוטוגרט שמגיעה עם הפסד-הפסד-ניצחון-הפסד-הפסד. כמה שזה נשמע מצחיק, דואיסבורג במומנטום טוב יותר, ומועמדת לנצח.

משחק מספר 33: ורדר ברמן – נירנברג (ברמן שנייה, נירנברג במקום ה-16). ברמן ניצחה את בראגה בגביע אופ"א 0:3 וכעת היא נוחתת לליגה, כשהרצף שלה הוא ניצחון-תיקו-הפסד-הפסד-ניצחון. נירנברג אחרי 1:1 מול האנזה רוסטוק והרצף שלה עומד על תיקו-הפסד-ניצחון-הפסד-ניצחון. מומנטום די זהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully