וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בנתניה מהפציעה של שכטר

אריק רחמיאן

14.2.2008 / 21:02

החלוץ, הפצוע בברך, מעורר דאגה בקרב ראשי הקבוצה, טאזמטה צפוי להחליפו. יאמר לשחקנים: "אין לי שום טענות אליכם"

איתי שכטר וטל מעבי נעדרו היום (חמישי) מאימון מכבי נתניה, שהתנהל תחת גשם כבד. השניים סובלים מפציעות בברך, כאשר אצל שכטר מדובר בפציעה חוזרת לאחר שנפצע באותה הברך לפני כחודש וחצי. בנתניה חוששים כי השחקן יאלץ שוב להיעדר לתקופה ארוכה. את מקומו בשבת צפוי לתפוס הקשר הקמרוני שהצטרף רק לאחרונה לקבוצה, תיירי טאזמטה. על מקומו של מעבי מתמודדים שניים: אמייה טאגה, שחזר מפציעה ארוכה ושניר גואטה.

לעמדת הבלם צפוי לחזור אבי סטרול שנעדר מהמשחק מול קרית שמונה, אחרי שנפצע במשחק הנבחרת מול רומניה. סטרול ערך היום שני אימונים מלאים וצפוי לשוב להרכב, כשגולן חרמון, שהציג יכולת מצוינת מול קרית שמונה, יחזור לספסל.

עטר קיים היום אימון אישי מיוחד לדלה ימפולסקי, שניר גואטה, יחיאל צגאי, אמייה טאגה, אבי סטרול, טאזמטה ודלה ימפולסקי. בצוות המקצועי אומרים: "הכוונה היא לקחת כל פעם שחקנים אחרים, בלי קשר לכושרם הגופני, כדי לעבוד על שיפור היכולת האישית שלהם".

בצוות המקצועי קיימת דריכות רבה לקראת המפגש בשבת מול הפועל כפר סבא, ולאחר תצוגות הנפל של הקבוצה מאמינים כי אפשר לנצח את המשחק כדי להגיע לעימות מול בית"ר ירושלים בעוד שבועיים עם פער נקודות מינימלי.

הבעלים דניאל יאמר, השותף לתחושת הצוות המקצועי, הפתיע את השחקנים היום והגיע לאימון על אף מזג האוויר הסוער. יאמר נכנס לחדר ההלבשה ושוחח עם השחקנים כשבין היתר אמר להם: "במהלך הסיבובים הראשונים סבלנו מחוסר מזל, ויחד עם זאת גם נהננו ממזל, אולם המצב שלנו בטבלה משקף בדיוק את היכולת, הרצינות והעבודה הקשה שאתם משקיעים, ואין לי שום טענות אליכם. אשמח מאוד אם תביאו הישגים על מנת שתקבלו בונוסים. לפעמים צריך להאמין בדברים כדי שהם יקרו, והעונה הכל אפשרי".

שחקן בכיר בצוות המקצועי התייחס היום בעיקר לבית"ר ירושלים, אותה תפגוש נתניה בעוד שבועיים בטדי: "אנחנו חייבים לנצח את המשחק בשבת כדי ליצור לחץ עליהם. ברור לנו שמדובר בשבועיים קריטיים מבחינת בית"ר. אנחנו מאמינים שאם נצליח להוציא נקודות בכפר סבא, נוכל לצמצם את הפער בינינו לבין בית"ר".

מחר תקיים הקבוצה את האימון המסכם עם אסיפת וידאו, שבמהלכה יוקרנו קטעים ממשחקיהם האחרונים של הפועל כפר סבא והגולים שספגה בסיבוב הקודם נתניה מחניכיו של אלי אוחנה, זאת כדי להפיק את הלקחים לקראת המשחק בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully