וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי ת"א זכתה בגביע המדינה

14.2.2008 / 20:57

מכבי ת"א סיימה בצורת בת עשור ללא תואר עם 0:3 קליל על הדאבליסטית, הוד השרון, בגמר הגביע בכדורעף. בר נצר: "שמח שלא דקרו אותי"

זה לקח עשר שנים ארוכות וקשות, אבל בסוף זה הגיע. מכבי תל אביב זכתה הערב (חמישי) בגביע המדינה בכדורעף וסיימה בצורת של עשור ללא אף תואר בארון. הצהובים ניצחו את דאבליסטית העונה שעברה, מכבי מוסינזון הוד השרון, במשחק חד צדדי 20:25, 13:25, 21:25.

אולם מטרווסט ברעננה אירח את הגמר אליו הגיעו שתי הקבוצות הבכירות של הכדורעף הישראלי בשנים האחרונות. בעונה שעברה שתיהן גם נפגשו בגמר הגביע, אז זה נגמר בניצחון של הוד השרון 2:3. העונה מכבי בנתה קבוצה מצויינת. למרות שהיא מוליכה את הליגה, בשני המפגשים העונה בליגה גברה הדאבליסטית פעמיים על הצהובים 1:3.

שתי הקבוצות עלו לגמר אחרי ניצחונות די קלים בחצאי הגמר. מכבי ניצחה את הפועל כפר סבא 0:3 ואילו הוד השרון גברה באותה תוצאה על הפועל המעפיל/עמק חפר. ציפינו שהגמר העונה ישחזר ולו במעט את הקרב שהתחולל בעונה שעברה. אבל הערב הצהובים הגיעו בשיא הפורמה ואילו הוד השרון בכושר נורא. חניכיו של ישראל חילו פשוט קיבלו פיק ברכיים ונראו רע מאוד. מכבי הגיעה מוכנה והשתלטה בקלות על המשחק. המערכה הראשונה והשנייה היו חד צדדיות. בשלישית נזכרה הוד השרון להגיע למשחק, פתחה טוב את המערכה והובילה, אבל מכבי נגסה אט אט ביתרון, עשתה מהפך גדול וניצחה גם אותה, בדרך ל-0:3 קליל ולגביע הנכסף.

מהמשחק והניצחון חייבים הצהובים להקדיש חלק גדול לקהל הצהוב, שהולך איתם לכל מקום ונותן להם תמיד גב. גם הפעם הגיעו מאות אוהדים לאולם ברעננה, עודדו ודחפו את המעופפים הצהובים לכל אורך המשחק והפעם גם באו על שכרם.

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה עם שישייה שכללה את הקפטן עומר רובינשטיין, ניקולאס ומרטין אפרון, אריאל הילמן, הרנן זוראבסקי ועומר דננברג. הוד השרון עלתה עם אלכס לאוריאן, סרגיי זיבולז'ני, יוחאי דדון, אלי אפרתי, ולדיסלאב סטויאנוב ומאור נוטקביץ'.

מערכה ראשונה: 20:25 למכבי תל אביב

המשחק נפתח באופן שקול עד שמכבי עלתה ליתרון 4:8. ישראל חילו, מאמן הוד השרון, הזעיק פסק זמן. הוד השרון הגיבה בשתיים, אבל אז החל לנעוץ זוראבסקי מסמרים, בדרך ל-7:10. הצהובים המשיכו להציג משחק יעיל ועלו ל-10:16 ו-14:22. הוד השרון עשתה שתיים ריצה קטנה של 1:4, ובר נצר, מאמן מכבי, קרא לפסק זמן, והצהובים הצליחו לסגור את המערכה הראשונה.

מערכה שנייה: 13:25 למכבי תל אביב

מכבי פתחה טוב גם את המערכה השנייה ועלתה ל-1:7 מהיר, עד שחילו עצר את הסחף עם פסק זמן. זה גם לא עזר, מכבי הציגה הגנה יעילה עם חסימות מצויינות כדי לעלות ל-2:9 ו-4:12. בפסק הזמן הבא של הוד השרון דיבר חילו על להציל את הכבוד, כיוון שמכבי לא ספרה את הדאבליסטית ופסעה בקלילות לניצחון במערכה השנייה.

מערכה שלישית: 21:25 למכבי תל אביב

הוד השרון סוף סוף הגיעה למשחק ועלתה ל-0:4. הקבלה של מכבי לא עבדה והוד השרון המשיכה ל-3:8. מכבי חזרה ל-9:6. בני השרון הצליחה לייצר הנחתה טובה אחרי קבלה ועלתה ל-10:13. ניקולאס אפרון עשה 'חור' יפה, אבל שגה בהגשה לאחר מכן. מכבי המשיכה לקזז את היתרון וצימקה ל-16:15. הוד השרון חזרה מהפסק זמן ועלתה ל-15:19. הצהובים עשו מהפך ענק ועלו ל-21:22 ומשם הדרך לגביע הייתה קצרה.

בר נצר: "הילמן יצא פה מפלצת"

"בשתי המערכות הראשונות, השחקנים שלי נתנו הצגה. על המערכה האחרונה אין לי מה להגיד" אמר המאמן המאושר זוהר בר נצר. "הילמן יצא פה מפלצת היום. אני לא מופתע מהקלות בה ניצחנו, כי הרגשתי את השחקנים לפני המשחק. לפני שנה הייתי פה ודקרו אותי בלב, דימם לי הפצע מאז, אני שמח שלא דקרו אותי שוב. הכי מגיע לקהל שלנו. שלוש שנים אנחנו בגמרים, וכבר ראיתי שבאתרי אינטרנט קוראים לנו לוזרים, אבל זה לא אנחנו. עכשיו אנחנו הולכים לקחת את האליפות".

"עשר שנים חיכיתי לרגע הזה", אמר הקפטן עומר רובינשטיין. "אני כל כך מאושר. אני מקדיש את הניצחון הזה במיוחד לשני אנשים. הראשונה זה לאשתי, האדם השני זה למגיש שלנו, ניקולאס אפרון".

מן העבר השני אמר מאמן הוד השרון ישראל חילו: "ברכות למכבי, הם שיחקו מצוין היום. אני מבטיח לכבד אותם ולהישאר בטקס. אני לא יכול להסביר מה קרה בשתי המערכות הראשונות, אבל בכל שלב האמנתי שנוכל לנצח את המשחק. צריך לשבת ולחשוב איך ומה קרה. בכל מקרה, מגיע להם. עכשיו נחזור ונסתער על התואר שנותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully