וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נערכת לתקופת מבחן

אסף שקד

14.2.2008 / 15:32

שחקני האלופה מתכוננים לסדרת משחקים קשה, שעשויה להכריע את העונה: "אם נפיק מעצמנו את המקסימום, יהיה אפשר לדבר על אליפות"

בית"ר ירושלים תכנס בשבת הקרובה לשבועיים קשים מאוד, שעשויים לחרוץ עבורה את גורל העונה כולה. ארבעה משחקים קשים ומכריעים מצפים לשום ושחקניו, כשהראשון יהיה המשחק בשבת מול קריית שמונה, שטרם הפסידה העונה בביתה. אבל כאן למעשה רק מתחילה סדרת המשחקים כשביום שלישי תפגוש בית"ר למשחק חוזר את מכבי חיפה, ביום ראשון הבא את מכבי נתניה במסגרת הליגה וביום רביעי שלאחר מכן תצא למשחק גביע קשה מאוד מול סכנין.

"יש לנו רצף משחקים קשים מאוד", אמר היום אחד השחקנים המובילים בקבוצה, "ארבעה משחקים שעשויים לחרוץ את גורלנו העונה. אנחנו פוגשים בליגה שלוש קבוצות שנאבקות איתנו בצמרת, ואם זה לא מספיק, יש לנו גם את סכנין בגביע לקינוח. אם נדע להפיק מעצמנו את המקסימום בארבעת המשחקים הללו ונצא כשידנו על העליונה - יהיה אפשר להתחיל ולדבר על אליפות. פנצ'רים יגרמו ללחץ מיותר בקבוצה".

היום (חמישי) במהלך האימון עסקו השחקנים בשיחות על הגרלת הגביע. אנדי רם היה המטרה הראשית אצל השחקנים שהאשימו אותו בצחוק בהגרלת המשחק מול סכנין. "זאת הגרלה קשה מאוד", התייחס עמית בן שושן ליריבה הצפויה, "העונה לא הולך לנו קל וגם ההגרלה הזאת מראה את זה. כמובן שרצינו לקבל קבוצה חלשה יותר בשלב כזה, אבל אף אחד לא מבטיח לך חיים קלים בגביע, וגם קבוצה קטנה הייתה יכולה להפתיע. נגיע לדוחא עם המון אמונה ועם תמיכה של הקהל. נעיף אותם בשלב כזה, יהיה לנו הרבה יותר קל בהמשך. לפני הגביע יש לנו את קריית שמונה ואת מכבי חיפה על הראש, ורק אחרי שנעבור את שתי המשחקים החשובים האלה, נתחיל לחשוב על הגביע".

גם הבלם שמעון גרשון התייחס להגרלה: "שני משחקים מול סכנין לא היו טובים בשבילנו השנה. אולי זו הזדמנות טובה לשמח את האוהדים שלנו. זה הדבר האחרון שבו אנחנו צריכים להתעסק עכשיו. יש לנו בשבת משחק חוץ מאוד קשה מול קבוצה מצוינת, ועד שנגיע לסכנין צפוי לנו גם מפגש עם מכבי חיפה. החודש הקרוב הופך להיות מאוד מעניין ומכריע".

גרשון הוסיף על ההגרלה: "לפעמים צריך מזל, שיבואו קבוצות קלות והיו קבוצות שזכו בגביע אחרי שהוגרלו מול קבוצות קלות מתחילת ההתמודדויות, אבל אנחנו נתמודד עם מה שקיבלנו. גביע עבורנו השנה זה תואר מאוד חשוב, נבוא מוכנים מול סכנין. זו הקבוצה הראשונה לה הפסדנו העונה, גם לאוהדים וגם לנו חשוב לנצח במשחק, בגלל כל המשחקים שהיו בינינו במשך כל העונה".

על קריית שמונה אמר גרשון: "הם עושים עונה מצוינת ומקשים על כל הקבוצות. בטדי לא ניצחנו אותם, ומצפה לנו משחק חוץ מאוד קשה, נקווה שנעבור אותו כמו שצריך".

המשחק החוזר מול מכבי חיפה ביום שלישי עומד אולי בספק בגלל מזג אויר סוער בבירה, אבל בהנהלת הקבוצה פרסמו היום את לוח הזמנים בהם ניתן לקבל את הכרטיסים למשחק החוזר. כל בעל מנוי או אוהד שמחזיק בספח המשחק, מוזמן להגיע לקופות בטדי על פי הלו"ז הבא, ולקבל כרטיס חדש למשחק:
יום שישי – 09:00-14:00 (קופה במערבי)
יום ראשון – 10:00-18:00 (קופה במזרחי)
יום שני – 10:00-18:00 (קופה במערבי)
יום שלישי (יום המשחק) – 10:00-20:00 (כל הקופות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully