וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מנסה לצרף את גדסון

שגיא ניר

15.2.2008 / 11:11

הקומבו-גארד האמריקאי מנהל מגעים עם הקבוצה, שתנסה לצרפו עד תום מועד ההעברות ביול"ב. באוורס המריא לארה"ב ובספק למכבי

רגע לפני המועד האחרון לרישום שחקנים לשלב השני של היול"ב קאפ, מנסה הפועל ירושלים לצרף גארד זר. השם שעל הפרק: צ'ייני גדסון, שהחל את העונה בארמאני מילאנו האיטלקית.

גדסון (27, 1.92 מ'), 'קומבו גארד בוגר ווסצ'סטר ואוקלהומה סטייט, מטייל בקבוצות שונות מליגת הפיתוח של ה-NBA, ה-NBDL, בארבע העונות האחרונות. את העונה הנוכחית הוא פתח דווקא במילאנו, ששיחקה בבית של מכבי תל אביב ביורוליג, אבל אחרי שלושה משחקים וממוצע של 7 נקודות ו-1.3 אסיסטים ב-18 דקות הוא שוחרר, וחזר לקבוצת אוסטין טורוס.

אלא שבפני ירושלים עומד כאמור השעון. המועד האחרון לרישום שחקנים הוא יום שני, אך בימים הקרובים יהיו משרדי איגוד הכדורסל והמשרדים באירופה ובארצות הברית סגורים בשל חופשות סוף השבוע. ירושלים, שעל מנת לצרף את השחקן תצטרך לשלם סכום שיחרור של כ-30 אלף דולרים, עלולה שלא להספיק לעשות זאת בזמן אם וכאשר העסקה תתממש.

ביום ראשון תארח ירושלים במלחה את מכבי תל אביב, אך היא צפויה לעשות זאת ללא טימי באוורס, הגארד הבכיר שלה, שהמריא הלילה לארצות הברית כדי לשהות לצד אישתו, הכורעת ללדת. מי שכן יעמוד לרשותו של דן שמיר הוא הפורוורד ג'יימי ארנולד, שהיה השבוע בארצות הברית והחמיץ את משחק ההפסד לחולון.

אתמול (חמישי) עמדה ירושלים לדין על אי הופעתו של המאמן דן שמיר למסיבת העיתונאים לפני גמר הגביע. הקבוצה שלחה מכתב התנצלות לאיגוד הכדורסל, ובתגובה החליטה ועדת המשמעת לקנוס את הקבוצה ב-5000 שקלים. ביום שני תעמוד לדין מכבי תל אביב על נטישת טקס הנפת הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully