וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימלך עדיין חולה, עמוס יפתח במקומו

יצחק סולומון

13.2.2008 / 22:02

שוערה של קרית שמונה אמור להיעדר בשבת מול בית"ר ירושלים. חשש בקבוצה מהרפורמה במס. לביא על ההגרלה: "הגרלה קשה"

בעירוני קרית שמונה לא כל כך מרוצים מתוצאות הגרלת משחקי גביע המדינה, שזימנה להם מפגש מול מ.ס. אשדוד. הקפטן יניב לביא אמר: "ההגרלה לא הכי טובה עבורנו. הייתי מעדיף קבוצה מליגה יותר נמוכה בבית, אבל אין מה לעשות. צריך לצאת לאשדוד, לנצח את המשחק ולעלות לשלב הבא".

גם היום המצרך המבוקש ביותר בקריית שמונה היה כרטיס כניסה למשחק מול בית"ר ירושלים. במהלך היום הופצו שמועות על כך שהופשרו עוד מאות כרטיסים, ובמקומות מסויימים יש מכירה מוקדמת. תוך דקות ספורות נאספו מאות אוהדים במקומות אלה, והתאכזבו לגלות כי מדובר בשמועות בלבד. דובר הקבוצה, עדי פרג': "השמועות האלה גורמות לנו נזק. אני חוזר ומדגיש: אין יותר כרטיסים למשחק".

בקריית שמונה הולכים ומשלימים עם העובדה שהשוער החולה, שביט אלימלך לא ישחק גם בשבת מול בית"ר ירושלים. שוער המשנה, דני עמוס, ימשיך לקבל אשראי מהמאמן רן בן שמעון.
אחרי אימון הבוקר היום (רביעי) הגיעו השחקנים לספא בקיבוץ הגושרים לשחרור שרירים.

שחקנים בקבוצה חוששים כי הרפורמה המתוכננת במס תפגע בהם. כזכור החליטה הממשלה להרחיב את מפת הישובים הנהנים מהטבות מס באזור הצפון מ-160 ל-470 ישובים וזאת מבלי להעלות את התקציב לכך, העומד על סכום של כ-750 מיליוני שקלים. כתוצאה מכך, החליטה הוועדה שמונתה לכך, להקטין את ההטבה בישובים רבים ולבטלה באחרים. בקרית שמונה מדובר בקיצוץ של 15% מההטבה בשיעור של 25%, אשר ניתנה עד היום.

שחקן בקבוצה אומר: "זה יפגע בכל תושבי קריית שמונה וגם בנו השחקנים". עד כה ההטבות במס היו מוקד משיכה לשחקנים רבים, שנהנו מתשלומים מופחתים למס הכנסה. הדבר השתלם לשחקנים, שחלקם המשיך להתגורר בעיר, גם אחרי שסיימו את הקשר עם הקבוצה, כמו השוער יוסי בצלאל והקשר רם סטי, היום במכבי אחי נצרת.

מועצת העיר קריית שמונה אישרה את העברת עמודי התאורה הישנים, שהוסרו מהאצטדיון העירוני, למגרש הכדורגל בחצור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully