וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר של קיד לדאלאס תקוע

14.2.2008 / 8:58

ניו ג'רזי והמאבס כבר סיכמו את פרטי הטרייד, אבל דווין ג'ורג', שצפוי להפוך לפרי אייג'נט בסוף העונה, בינתיים חוסם את העסקה

ג'ייסון קיד יצטרך להמתין יום נוסף ואולי אפילו יותר, בטרם יושלם הטרייד במסגרתו הוא צפוי לעבור לדאלאס. כל הפרטים בין הקבוצות כבר סוכמו, אבל דווין ג'ורג', שאמור היה לעשות את הדרך ההפוכה ולהגיע לניו ג'רזי, חסם נכון לכרגע את העסקה. הסיבה היא שאם הוא יעבור, עליו יהיה לוותר על חלק מזכותיותיו כפרי אייג'נט בסוף העונה.

"אנחנו לא מנסים לחסום שום דבר", אמר סוכנו של ג'ורג', מארק בארטלשטיין, "אבל כמו שקבוצות לוקחות החלטות קשות, העבודה שלי היא להגן על דווין ולפעמים לעשות החלטות קשות. כרגע הוא מרגיש טוב בדאלאס. כל המצב לא נעים ולא נוח, אבל זו הזכות שלו".

על פי העסקה אמורה הייתה ניו ג'רזי לקבל בתמורה לגארד את דווין האריס, ג'רי סטאקהאוס, החוזים הנגמרים של דסגנה דיופ וג'ורג', ואת מוריס אייגר, בתמורה לקיד ולמאליק אלן. בנוסף דאלאס אמורה לפצות את הנטס ב-3 מיליון דולרים, ובבחירת הדראפט הראשונה שלהם השנה, כמו גם את זו של עונת 2010. אם הטרייד בסופו של דבר כן ייצא לפועל, החבילה הנכבדת הזו תהפוך את הנטס באופן רשמי לקבוצה בתקופת מעבר, שתסתמך על האריס ועל המקום הרב שיתפנה לה מתחת לתקרת השכר על מנת לבנות את עצמה מחדש.

קיד, כזכור, מאוד לא מרוצה בשנה האחרונה, בעיקר מכך שהנהלת הקבוצה לא עשתה דבר משמעותי אחד בקיץ כדי לשפר את הסגל, כמו גם בגלל פציעותיו החוזרות ונשנות של וינס קרטר. לפני מספר שבועות לא הגיע הגארד לאחד ממשחקי הקבוצה בטענה שהוא סובל ממיגרנה, במה שכל העיתונים כינו מאוחר יותר כשביתה איטלקית. מבחינתו של הרכז, הרי שהמאבס היא אחת מהתחנות שהוא מקווה להן, בנוסף לוס אנג'לס לייקרס.

קיד בן ה-35, שנבחר כזכור על ידי דאלאס בבחירה השניה בדראפט ב-1994 וכיכב בשורותיה במשך שנתיים וחצי לפני שנשלח לפיניקס, רושם העונה ממוצעים של 11.3 נקודות, 10.4 אסיסיטים ו-8.1 ריבאונדים למשחק, אבל בו זמנית גם רושם 36% אחוזים מהשדה, הממוצע הנמוך ביותר בקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully