וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "התרגלנו להגרלות קשות"

13.2.2008 / 19:32

מנכ"ל בית"ר ירושלים איציק קורנפיין התאכזב מההגרלה שזימנה לקבוצתו את בני סכנין בגביע המדינה. מכבי פתח תקוה תארח את מכבי חיפה, דרבי תל אביבי בין מכבי לבית"ר/שמשון

הגרלת סיבוב ט' של גביע המדינה בכדורגל התקיימה הערב (רביעי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל, וזימנה שלושה מפגשים בין קבוצות מליגת העל. המשחקים יתקיימו בימים שלישי ורביעי, ה-26 ו-27 לפברואר.

המשחק המרכזי בשלב הזה יתקיים באיצטדיון "דוחא" ויפגיש בין מחזיקת הגביע לשעבר, בני סכנין, לאלופה בית"ר ירושלים. משחק מסקרן נוסף יפגיש בין מכבי פתח תקוה למכבי חיפה באורווה. המשחק השלישי בין קבוצות מליגת העל ייערך באשדוד, שם תארח מ.ס את הפועל קרית שמונה.

הקבוצות התל אביביות זכו להגרלות נוחות יחסית. מכבי תל אביב תתארח אצל בית"ר/שמשון מהליגה הארצית, לשחזור של דרבי תל אביבי מפעם. הפועל תל אביב תארח בבלומפילד את הפועל נצרת עילית מהלאומית. בני יהודה תארח את מכבי כפר קנא מהארצית.

מכבי הרצליה קיבלה ככל הנראה את ההגרלה הקשה ביותר של קבוצה מליגת העל מול קבוצה אחרת. ההרצליינים יתארחו באורווה אצל הפועל פתח תקוה מצמרת הליגה הלאומית. מוליכת הליגה הלאומית, הכח עמידר רמת גן, תתארח אצל עירוני בת ים מליגה א' דרום. הפועל כפר סבא תצא למשחק חוץ לא פשוט בכלל מול הפועל חיפה מהלאומית. מכבי נתניה תארח בקופסה את הפועל אום אל פאחם, מוליכת ליגה א' צפון.

במשחקים נוספים, עירוני רמת השרון תארח את הפועל רעננה במפגש קצוות מהליגה הלאומית. הפועל באר שבע תארח בוסרמיל את הפועל מרמורק, שכמעט והפתיעה את הפועל תל אביב בשנה שעברה. בני לוד מהלאומית תתארח אצל עירוני קרית אתא מצמרת הליגה הארצית. הסינדרלה הגדולה בהיסטוריה, הפועל רמת גן, תארח במכתש את הפועל אסי גלבוע מליגה א', שמאיימת לקחת לה את התואר הזה.

הפועל חדרה, שמשחקת בליגה ב', תארח את מכבי אחי נצרת. במשחק נוסף, על טהרת הליגה הלאומית, תארח עירוני ראשון לציון מהצמרת את הפועל עכו מהתחתית.


יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, הודיע לפני ההגרלה כי כל הקבוצות, ללא יוצא מן הכלל, תארחנה את המשחקים באיצטדיונים הביתיים שלהן.


ההגרלה המלאה:

בני סכנין - בית"ר ירושלים
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה
מ.ס אשדוד - הפועל קרית שמונה
הפועל תל אביב - הפועל נצרת עילית
מכבי נתניה - הפועל אום אל פאחם
הפועל פתח תקוה - מכבי הרצליה
הפועל חיפה - הפועל כפר סבא
בית"ר/שמשון תל אביב - מכבי תל אביב
בני יהודה - מכבי כפר כנא
עירוני רמת השרון - הפועל רעננה
עירוני ראשון לציון - הפועל עכו
הפועל באר שבע - הפועל מרמורק
הפועל חדרה - מכבי אחי נצרת
עירוני בת ים - הכח עמידר רמת גן
עירוני קרית אתא - בני לוד
הפועל רמת גן - הפועל אסי גלבוע

בסכנין בונים על גביע חדש

מנכ"ל בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, התייחס ליריבה הקשה כבר במשחק הראשון של הגביע ואמר: "לצערי התרגלנו כבר לקבל הגרלות קשות. בשנה שעברה זו הייתה מכבי חיפה בחוץ, השנה זאת סכנין בחוץ. זו הגרלה ממש לא נוחה. לא תהיה לנו ברירה ונצטרך לעבור אותם".

בסכנין קיבלו באכזבה רבה את תוצאות ההגרלה: "קיווינו ליריב קל יותר כדי לעלות לשלבים הגבוהים", אמרו שם. מאמן בני סכנין, אלישע לוי, שהצעיד בעבר את הפועל כפר סבא לחצי גמר גביע המדינה, שם הפסיד מול בית"ר ירושלים, אומר: "זה המשחק הכי קשה שיכול להיות. יהיה קשה לנו, אבל גם לבית"ר יהיה קשה. זה מה שיפה בהגרלה. תהיה חגיגה גדולה, והכדורגל הטוב ינצח".הקפטן מאיר כהן: "בדוחא אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה, כולל בית"ר ירושלים". הרומני בוגדאן אפוסטו: "הכל תלוי בנו. לדעתי אם ננצח את בית"ר ניקח את הגביע. סיפרו לי על הגביע בו זכתה הקבוצה ועד היום מדברים עליו. הגיע הזמן לזכות בגביע חדש".

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, העדיף שלא להתייחס לגביע המדינה לפני הדרבי: "נושא הגביע לא עומד כרגע בראש מעייננו, אנחנו עומדים לפני שני משחקים מאוד מאוד חשובים בליגה, ורק אחר כך נתפנה לחשוב על הגביע".

מאמן מ.ס אשדוד, אלון חזן, התייחס למשחק מול קרית שמונה: "משחק טוב מול קבוצה טובה. נצטרך לשחק טוב בגביע ובמקביל להתרכז במאבקי ההישארות בליגה. קרית שמונה הוכיחה כבר שהיא קבוצה טובה".

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן התייחס להגרלה מול הפועל נצרת עילית: "בגביע כל משחק הוא קשה, ואנחנו מתייחסים ברצינות לכל קבוצה. אנחנו מכבדים את היריב שלנו ושמחים לארח, מעבר לכך נעשה כל מה שצריך בכדי לנצח ולהמשיך הלאה".

שטראובר: "נעשה את העבודה כמו שצריך"

במכבי נתניה למודי לקח מהעבר ואחרי שנים שבהן הקבוצה אינה מצליחה להעפיל לחצי הגמר בגביע, כעת הם מאמינים שהשנה המזל יילך איתם. המאמן ראובן עטר התייחס בכבוד ובזהירות ליריבה הפועל אום אל פאחם, מוליכת ליגה א' צפון, ואומר: "למדנו כבר מהעונה שעברה שאין הגרלות קלות. מצפה לנו משחק קשה מאוד. נעקוב אחרי הקבוצה בשבועיים הקרובים ונתכונן למשחק בהתאם". השוער לירן שטראובר הוסיף: "אין לי ספק שהולך להיות לנו משחק קשה. בתור אחד שלמד מניסיון העבר, יריבות כאלה מגיעות עם הרבה התלהבות ומוטיבציה, ורצון להוכיח את עצמן. ברור לנו שאום אל פאחם תגיע עם קהל ויהיה ערב כדורגל מעניין. אני מאמין שנגיע למשחק ונעשה את העבודה כמו שצריך".

מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, מקווה שאולי דרך הגביע, קבוצתו תוכל להתאושש מהיכולת הרעה בליגה: "אני רוצה ללכת כמה שיותר רחוק בגביע. רק אחרי המשחק נדע אם אנדי ויוני עשו עבודה טובה". דמאיו התייחס לצמד הטניסאים רם וארליך, שהיו אחראים על הכדורים בהגרלה.

אלי מחפוד, מאמן הפועל פ"ת, התייחס למשחק נגד מכבי הרצליה: " לשחק בבית זה תמיד טוב. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה מליגת העל. אין ספק שניצחון יכול לתת לנו כוח להמשך הדרך גם בליגה. בכל מקרה, המאבק הרציני שלנו הוא על עליית ליגה, והגביע זה רק בונוס".


שלומי דורה, מאמן הפועל חיפה, מתכונן לאלי אוחנה והפועל כפר סבא: " אני מרוצה. המשחק בבית נגד קבוצה מליגת על ולא נגד קבוצה קטנה שתבוא רק כדי להפריע. יהיה מעניין ואני מאמין שאנחנו נדע להתאים את הרמה שלנו לליגת העל".


גם ראשי הקבוצות הקטנות הגיבו על ההגרלות שלהם. עאדל אדיב מהפועל אום אל פאחם התאכזב לגלות שקבוצתו לא תארח, ותצא למשחק חוץ בקופסה: "רציתי לשחק בבית, כי התכוונתי לזמן נשים ותלמידים למשחק. אני מקווה להגיע לשמינית הגמר, ואולי אז נארח".

חיים אביטן, יו"ר מכבי חדרה מליגה ב', שיארח את אחי נצרת: "המשחק יהיה באיצטדיון המשודרג שלנו. אני רוצה לראות את האוהדים שלנו עם האוהדים של נצרת ממלאים את האיצטדיון. המאמן כבר קיבל את העדכון והוא מתחיל לעבוד על הטקטיקה".

יו"ר עירוני בת ים עמי בלולו, שיארח את הכח עמידר: "אני מאוד מקווה לעבור את הכח עמידר. יהיו כרטיסים בחינם למשחק הזה".

ירון קוריס מהפועל רמת גן היה מרוצה מאוד מההגרלה שזימנה לקבוצתו את אסי גלבוע בבית: "שמעתי שבאסי גלבוע הצהירו שהם מגיעים לנצח במכתש. אנחנו ביקשנו או יריבה קלה בבית או משהו טוב וגדול. קיבלנו את הקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully