וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי חיפה: "הלוואי ויירד שלג ביום שלישי"

13.2.2008 / 17:08

טוענים שקיום המשחק הדחוי מול בית"ר במועדו, יעמיס על הקבוצה: "אנו מתחרים על גביע אופ"א, והיריבות נהנות מחופש". בוקולי לא התאמן

שחקנים במכבי חיפה טוענים כי ההחלטה שקיבלה ועדת הליגה והגביע של ההתאחדות לכדורגל, לדחות את המשחק מול בית"ר ליום שלישי, אינה מקובלת ותמוהה. "ההתאחדות הייתה צריכה להתחשב בנו", אמר שחקן בקבוצה, "קורה שקבוצה משחקת שלושה משחקים בשבוע, כשבאמצע 'נופל' גביע הטוטו, אבל אז משחק ההרכב השני. במקרה הזה מדובר בשלושה משחקי ליגה בשבוע". שחקנים אחרים הוסיפו: "הלוואי ויירד שלג ביום שלישי והמשחק יתבטל. נכון שבית"ר משחקת מולנו באותה שעה ובאותם תנאים, אבל מכבי חיפה מתחרה בעיקר על גביע אופ"א, והיריבות האחרות שלה נהנות מחופש באמצע שבוע. צריך לזכור שבנוסף לשלושת משחקי הליגה, מצפה לנו משחק גביע (ייערך ביום שלישי, 26 בפברואר, א"י). כלומר, ארבעה משחקים מכריעים בתוך שבועיים".

חיפה תארח בסוף השבוע את בני יהודה. באמצע השבוע, אם מזג האוויר יאפשר זאת, היא תשחק בחוץ מול בית"ר ירושלים. בסוף השבוע תצא הקבוצה של רוני לוי למשחק חוץ בבלומפילד, מול הפועל תל אביב.

היום ערכה הקבוצה שני אימונים. אימון הבוקר היה אימון קל, ובמהלכו חגגו השחקנים יום הולדת 37 לאלון חרזי, שצפוי להתמנות בסוף העונה לתפקיד ניהולי במועדון. גוסטבו בוקולי לא התאמן היום מאחר והוא סובל מרגישות בשריר הירך. בקבוצה מקווים לקבל הגרלה נוחה הערב (19:30), עת תיערך ההגרלה לקראת סיבוב ט' של מפעל גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully