וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטנה לא תשתתף בטור דה פראנס הבא

13.2.2008 / 16:29

הקבוצה שפרשה מהמירוץ הקודם בגלל בדיקת הסמים החיובית של וינוקורוב, לא הוזמנה למירוץ הקרוב. כזכור, האלוף חתם אצלה

קבוצת "אסטנה", שהחתימה את אלוף הטור דה פראנס האחרון, אלברטו קונטאדור, לא תשתתף בטור דה פראנס ב-2008, כך הודיעו היום (רביעי) מנהל המירוץ כריסטיאן פרודום.

"אסטנה" למעשה לא תוזמן לשום אירוע שיאורגן על ידי ה-ASO, כאשר הטור דה פראנס הוא אחד מהם. מדובר באירגון שאחראי על תחרויות גדולות בעולם כמו ראלי דקאר ומרתון פאריז. כמו כן ובדומה ל-20 קבוצות אופניים אחרות, אסטנה לא הוזמנה גם לג'ירו באיטליה.

כזכור, אסטנה פרשה ממירוץ הטור דה פראנס הקודם בגלל בדיקת סמים חיובית של מי שהיה הרוכב המוביל שלה, אלכסנדר וינוקורוב. בקבוצה הקזחית ציפו לצאת לדרך חדשה, כולל צוות מקצועי ורוכבים חדשים, אבל כמו שזה נראה - היא לא תוכל לקחת חלק באתגר הגדול מכולם.

פרודום אמר היום במסיבת העיתונאים: "יוהאן ברויניל, מנהלה החדש של אסטנה, ביקש מאיתנו לסמוך עליו אבל אנחנו לא יכולים. הייתה פרשיית סמים כבר ב-2006, שנה לאחר מכן הם ביקשו מאיתנו לסמוך עליהם, עשינו את זה ושילמנו על זה".

מארגני הטור החליטו לבצע את המהלך, למרות שההתאחדות הבינלאומית לרכיבה על אופניים המליצה שכן לכלול את אסטנה בטור הקרוב. המירוצים הנוספים שמאורגנים על ידי ה-ASO ובהם אסטנה לא תוכל להשתתף הם: פאריז-ניס, פאריז-רובאיי, הפלש וואלון, ליאז'-באסטון-ליאז' והטור של פאריז.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully