וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין תחליף לטריו הברזילאי

13.2.2008 / 23:20

בהיעדרם של קאקה ופאטו ועם רונאלדו ששוב נפצע, מילאן לא יכלה להוציא יותר מתיקו 1:1 מאכזב מול ליבורנו בסן סירו

במילאן פינטזו על המקום הרביעי בתום המשחק הביתי מול ליבורנו מהתחתית, אבל כנראה שללא הברזילאים קאקה ופאטו הפצועים - הרוסונרי מתקשים לתפקד. המשחק הסתיים ב-1:1, מילאן נותרה במקום החמישי ואילו ליבורנו התרחקה עד כדי 4 נקודות מהקו האדום. זה היה משחק ההשלמה האחרון של מילאן, שהשתתפה בדצמבר באליפות העולם לקבוצות, וכעת היא יישרה קו עם שאר קבוצות הליגה האיטלקית. רונאלדו, שמשלים את הטריו הברזילאי, נכנס כמחליף בדקה ה-55, אבל אחרי שלוש דקות בלבד נפצע בהתנגשות עם וידיגאל ופונה באלונקה.

ילד הפלא החדש של קרלו אנצ'לוטי, אבלרטו פאלוסקי בן ה-18, פתח בחוד יחד עם אלברטו ג'ילארדינו, אלא שהשניים לא הביאו הערב (רביעי) את הבשורה ב"סן סירו". מילאן לא הפסיקה לתקוף במחצית, אבל לא מצאה את השער. היו אלה האורחים מליבורנו שעלו ראשונים ליתרון משער של ניקו פולצטי, שבדקה ה-50 פרץ מצד ימין לרחבה ובעט לחיבורים. 11 דקות לאחר מכן, מילאן הרוויחה פנדל בעקבות נגיעת יד של שחקן ליבורנו ברחבה, ואנדראה פירלו הישווה ל-1:1. לפאלוסקי הייתה הזדמנות נהדרת למהפך בתוספת הזמן, אבל הוא החמיץ ממצב נוח.

אנצ'לוטי לא מוותר על רונאלדו

"רונאלדו פורש? תשאלו אותו לגבי זה", הגיב מאמן מילאן, קרלו אנצ'לוטי, לשמועות האופפות את הכוכב הברזילאי. הפנומן נפצע במשחק נגד סיינה, ובתקשורת הברזילאית דיווח כי החלוץ איבד את סבלנותו בקשר לפציעות התדירות מהן הוא סובל, וכי החליט לתלות את הנעליים. זה הספיק לאיטלקים כדי לכרכר סביב אנצ'לוטי. "הוא נראה לי בכושר", אמר המאמן, "ולא שמעתי דבר ממנו. הוא לא היה במצב הכי טוב ביום ראשון, אבל לא היתה לי אופציה אחרת. אני מעריך את העובדה שרוני היה מוכן לעזור לנו. אם הוא יהיה בעתיד בכושר טוב, חוזהו יוארך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully