וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הג'ודו משך את העתירה נגד לירז בן מלך

12.2.2008 / 23:37

הג'ודוקאית שקיבלה אישור משופט מחוזי לצאת לאליפות העולם לא תתבקש לחזור, לאחר ששופטת ביה"ש העליון ביקשה מהאיגוד לוותר

איגוד הג'ודו משך היום (שלישי) את עתירתו לבית המשפט העליון, בעניינה של הג'ודוקאית, לירז בן מלך, בנוגע לנסיעתה לאליפות העולם בברזיל. כזכור, בן מלך לא נשמעה להוראותיו המקצועיות של המאמן הלאומי, פאבל מוסין, אך קיבלה אישור משופט מחוזי לצאת לאליפות העולם ללא אישור האיגוד.

היום החליטה השופטת חיות בדיון מקדים לקראת בית המשפט העליון, להמליץ לאיגוד למשוך את הערעור שהגיש בעקבות ההחלטה המוקדמת. השופטת ציינה כי ביקשה מהאיגוד לוותר כיוון שבן מלך כבר נסעה לתחרות, ובית המשפט העליון נתון תחת לחץ גדול. למרות זאת, ציינה השופטת כי אין לראות בבקשתה למשוך את הערעור כאינדיקציה לאי צדקתו של האיגוד.

יו"ר איגוד הג'ודו, אדי קואז, אמר בתגובה היום: "מתוך התחשבות בכבוד השופטת ובית המשפט העליון ולאור ההבהרה כי אין מדובר בפסק דין תקדימי, נענינו לבקשה ומשכנו את העתירה. עתירתנו היא עניין עקרוני אשר מבקש להבהיר לכל ספורטאי כי בנבחרת הלאומית יש בעלי סמכות מקצועיים, שלהם חובה להישמע. נבחרת זה לא שיעור באוניברסיטה הפתוחה, ולא בית ספר דמוקרטי. חבר נבחרת לא יבחר האם להישמע או להתעלם מהנחיות המאמן הלאומי בנושאים מקצועיים. אנו נפעל, בכלים העומדים לרשותנו, על מנת שמקרים כגון המקרה הנדון לא יישנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully