וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוכיח לכולם שלמדנו מגמר הגביע"

12.2.2008 / 20:04

מכבי ת"א המריאה לאתונה, לקראת משחקה הראשון בטופ 16 מול אולימפיאקוס. שארפ מבהיר מטרות וצביקה שרף מוסיף: "נצטרך להתאים את עצמנו ליריב. כל טעות הולכת להיות קריטית"

מכבי תל אביב המריאה הערב (שלישי) לאתונה, לקראת משחק הפתיחה של שלב הטופ-16, בחמישי (21:45) מול אולימפיאקוס פיראוס. מכבי הייתה אמורה להמריא רק מחר, אולם בשל שביתה כללית שאמורה להיפתח הלילה ביוון הקדימה מכבי את הנסיעה ב-12 שעות.

"אולימפיאקוס היא קבוצה טובה", אמר המאמן צביקה שרף. "כל השנה היא הפסידה רק פעם אחת בבית. יש שם אווירה ביתית טובה מאוד, והשינויים האחרונים רק הוסיפו לאווירה הזו. אולימפיאקוס אמנם הוגרלה לבית שלנו מהדרג הרביעי, אבל היא לא באמת קבוצת דרג רביעי. אחרי שפנאיוטיס ינאקיס מונה למאמן, אולימפיאקוס מראה דברים חדשים. מטבעו, ינאקיס אוהב תוצאה נמוכה. מול קבוצה כזאת אתה רץ מתי שאתה יכול לרוץ, אבל נצטרך להתאים את עצמנו ליריב. יש פחות פוזשנים במשחק כזה, לכן כל טעות היא הרבה יותר קריטית. יש לנו עוד יומיים להתכונן אליהם, נלמד אותם הכי טוב שאפשר".

"יהיה משחק של הגנות", הוסיף דרק שארפ. "אחרי שקבוצה מחליפה מאמנים תמיד יש התלהבות ואנחנו חייבים להיזהר מזה, כי אנחנו כבר חווינו דבר דומה על בשרנו. אנחנו בכושר טוב וצריכים לשחק את המשחק שלנו, למרות שגם אולימפיאקוס נראית מצוין מאז שהגיע לשם ינאקיס. הגביע? הבנו מה קרה לנו במשחק, לא ניתן שזה יקרה שוב. כשנגיע שוב למצב כזה נוכיח לכולם שלמדנו מכך. אנחנו עדיין בטוחים ומאמינים ביכולות שלנו".

אולימפיאקוס עדיין סובלת ממכת פציעות. שלשום חזר ארווידאס מצ'יאוסקאס לאימונים לאחר שהושבת בחודש האחרון, וכרגע נראה שלא ייטול חלק במשחק. רודריק בלקני סבל גם הוא מפציעה בשבועיים האחרונים, אך יהיה כשיר למשחק הקרוב, וכמוהו לורן וודס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully