וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: ראשי הבתים בגביע לא יבוטלו

שגיא ניר

12.2.2008 / 18:50

באיגוד התלהבו מהגמר, ונוטים להשאיר את השיטה המקנה עדיפות למכבי ת"א וירושלים. איגוד השופטים: להעמיד לדין את שרף

אם לרגע חשבנו ששיטת ראשי הבתים בגביע המדינה, שמונעת כמעט שנה אחר שנה ממכבי תל אביב והפועל ירושלים להיפגש לפני גמר הגביע, הגיעה לסוף דרכה, הרי שבתום ישיבת הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל מסתמנת התמונה הצפויה: מה שהיה הוא שיהיה.

באיגוד הכדורסל מצביעים על תקנון הגביע כסיבה לכך, כמו גם העובדה שבהפועל ירושלים, מחזיקת הגביע, מתעקשים לזכות גם בעונה הבאה בפריביליגיה להתחיל את הדרך אל התואר מרבע הגמר, כפי שתעשה אלופת המדינה. אלא שגם שינוי לקראת עונת המשחקים 2009/10 לא צפוי, בשל שביעות הרצון של חברי הוועדה, המורכבת מנציגי המרכזים, ממשחקי הגמר בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים.

בדיון, שטרם התקבלה בו החלטה סופית, הסתמן עם זאת רוב להצעה לבטל את המשחקים הכפולים בשלבים המוקדמים, ולעבור למשחק בודד בכל שלב. על פי התכנית המתגבשת, במשחקים בין שתי קבוצות מאותה ליגה תיקבע המארחת בהגרלה, בעוד שכאשר תוגרלנה קבוצה מהלאומית מול קבוצה מליגת העל, תארח הקבוצה מהלאומית את המשחק.

כאמור, לא מדובר עדיין בהחלטה סופית, אך על פי כל ההערכות גם בעונה הבאה יתחילו בירושלים ובאלופה העתידית מכבי תל אביב את הדרך לגביע כבר ברבע הגמר. סינדרלות? אלו תישארנה באגדות, או לפחות בכדורגל.

איגוד השופטים: להעמיד את שרף לדין

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים דנה היום באירועי משחק גמר גביע המדינה. לאחר בחינת כל האירועים במשחק בכל 40 הדקות, הגיעה הוועדה למסקנה שהשיפוט בגמר היה טוב, ושלושת השופטים קיבלו ציון גבוה על רמת השיפוט שהציגו בו.

הנהלת איגוד השופטים גינתה את התנהגותו "חסרת הרסן", לדבריהם, של מאמן מכבי תל אביב צביקה שרף, ואת ההתקפה שלו על איגוד השופטים בכלל ועל שלושת השופטים ששפטו בגמר הגביע בפרט.

הנהלת איגוד השופטים והוועדה המקצועית הודיעו כי הם "מחזקים את ידי כל שופטי הכדורסל בישראל, וקוראים להם להמשיך ולשפוט ללא מורא וללא משוא פנים. הנהלת איגוד השופטים קוראת לאיגוד הכדורסל לשקול את העמדתו של מאמן מכבי תל אביב צביקה שרף לדין משמעתי, לנוכח התבטאויותיו החריפות בימים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully