וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב גביע המדינה באופני הרים יפתח במרץ

12.2.2008 / 15:35

המירוץ הראשון ייערך ב-8.3 במועצה האזורית משגב והוא יכלול גם מקצה בינלאומי ברמה class 1 בהשתתפות רוכבים בינלאומיים

ביום שבת ה-8.3, תארח המועצה האזורית משגב, את התחרות הראשונה השנה של סבב גביע המדינה באופני הרים. סבב התחרויות החדש מבטיח מרוצים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר, בהשתתפות עילית הרוכבים מהארץ ומחו"ל. התחרות תכלול, לראשונה, מקצה בינלאומי ברמה class 1, שאליו צפויים להגיע רוכבים מגרמניה, ספרד וטורקיה וכן הרוכבים הישראלים הבינלאומיים, לרבות שלומי חיימי (אלוף ישראל לנוער מקום 7 בעולם), דרור פקץ' החתום בקבוצה אמריקאית, נוגה כורם ממשגב שתתחרה לראשונה בקטגוריה של נוער עילית, ועוד. class 1 היא הרמה הגבוהה ביותר בתחום התחרויות הבינלאומיות השנתיות, ומיועדת לרוכבי עילית בלבד.

עוז דודאי האחראי על ענף האופניים במחלקת הספורט של המרכז הקהילתי משגב, אשר מפיק את התחרות ומאמן את קבוצת "טימשגב", אמר כי התחרות צפויה למשוך רוכבים רבים, מאחר והיא מקנה למשתתפיה ניקוד בינלאומי גבוה, לו זקוקים רוכבים המנסים להשיג קריטריון להשתתפות באולימפיאדה הקרובה בבייג'ין.

בתחרות המאורגנת ביחד עם איגוד האופניים בישראל, צפויים להשתתף כ-250 רוכבים מישראל ומחו"ל. רוכבי המקצה הבינלאומי, נשים וגברים מגיל 17, יעשו ביער שגב מסלול של כ-45 ק"מ עם טיפוס אנכי המגיע עד ל 30%(!) בעליית "קיר", המצטבר ל-2 ק"מ. רוכב אשר ישלים את המסלול המאתגר והקשה בזמן הטוב ביותר יזכה בפרס כספי של 2,000 שקלים.

המקצים הנוספים של התחרות מיועדים לקהל הרחב, מגיל 10 ומעלה, שיזכו לטעימה ממסלול ברמה בינלאומית ויוכלו לחזות במקצה הבינלאומי.

דודאי אמר כי התחרות הזו היא חלק מהפיכת משגב למוקד רכיבת אופני הרים ארצי ובינלאומי. המסלול ביער שגב עבר שיפור ושדרוג, זאת כחלק מהתמודדות על אירוח אליפות אירופה לאופני הרים בשנת 2010. כמו כן, מזג האויר הגלילי הנוח במשך כל השנה מהווה יתרון נוסף לקיום אימונים ותחרויות במשגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully