וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר מתכנן שני שינויים לקראת כפר סבא

מאמן נתניה יחסר את מעבי הפצוע, טגה יחליפו. טאזמטה עשוי לפתוח על חשבון שכטר. סטרול צפוי להיות כשיר. מחריף המאבק עם סרוסי

מכבי נתניה שבה היום (שלישי) להתאמן ולהתחיל בהכנות לקראת משחקה בשבת (17:00) באצטדיון 'לויטה' נגד הפועל כפר סבא. נתניה תקיים היום שני אימונים, בבוקר ואחר הצהריים. בקבוצה זוכרים היטב את ההפסד הצורב 3:2 לחבורה של אלי אוחנה, לאחר שנתניה כבר הובילה 0:2. לאחר תוצאת התיקו 0:0 המאוד מאכזבת נגד קרית שמונה, בנתניה רוצים מאוד לנצח ולנסות לצמצם את הפער מבית"ר ירושלים. בצוות המקצועי אומרים: "אנחנו חייבים להציג יכולת טובה יותר בהרבה מהמשחקים האחרונים".

שני שינויים בולטים צפויים להיערך בהרכב של ראובן עטר נגד כפר סבא. את טל מעבי הפצוע בברכו, צפוי להחליף אמייה טגה, ששב לאימונים מלאים ומצוי בכושר מצוין. מעבי, הסובל מכאבים בברך ובשל כך הוחלף מוקדם במשחק נגד קרית שמונה, יעבור בשעות הערב בדיקת MRI על מנת לאבחן את חומרת הפציעה.
בנתניה מקווים מאוד שמדובר רק במתיחה ולא בקרע במיניסקוס, דבר שייאלץ את השחקן לעבור ניתוח ארתרוסקופיה ושיקום. עטר יעקוב עד סוף השבוע ויבחן את קצב התקדמותו של החלוץ תיירי טאזמטה. במידה והשחקן יהיה מוכן וכשיר ל-90 דקות, עשוי עטר לפתוח עמו, כשאת המחיר ישלם כנראה איתי שכטר, שאינו מצוי לאחרונה בכושר.

אבי סטרול ערך הבוקר אימון חלקי. מאוחר יותר יעבור טיפול אצל הצוות הרפואי. על פי כל ההערכות, צפוי סטרול להיות כשיר למשחק בשבת. בשורה טובה לעטר גם בנוגע לחורחה קאביירו. הקשר הקולומביאני, שנפצע בשבת והוחלף, שב וערך אימון מלא.

מחריף המאבק בין ויקטור סרוסי, מחזיק תיק הספורט בעירייה וכוכב הקבוצה לשעבר, לבין מכבי נתניה. סרוסי, המסוכסך ומצוי בנתק עם הבעלים דניאל יאמר ואנשי המועדון, התבטא לאחרונה בתקשורת המקומית בנושא מגרשי האימונים. בנתניה לא אהבו, בלשון המעטה, את דבריו של סרוסי ויצאו במתקפה חזיתית נגדו, ואף העלו את עניין דרישתו מהעבר, על שכביכול דרש לקבל שכר עבור פעילותו למען המועדון. בשל סירובו של יאמר לקבל את דרישתו הפך לאופוזיציה לוחמנית נגד מכבי נתניה בעירייה. בתוך כך, עומדת ראש העיר מרים פיירברג דווקא לצידו של יאמר ומתנערת מדברי סרוסי.

פגישה צפויה בין פיירברג לבין עו"ד גיל לב וחבר ההנהלה קובי בלדב, במטרה לסייע לנתניה במצוקותיה במגרשי האימונים. על פי כל ההערכות, נתניה, שאמורה הייתה לעזוב בתום העונה הנוכחית את הקופסא, תישאר בו עד חודש נובמבר 2008, המועד המשוער בו אמורה להסתיים בנייתו של האצטדיון החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully