וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה יש מי שיעודד את בית"ר

יצחק סולומון

12.2.2008 / 8:22

לשמעון לוי, שמתגורר בקרית שמונה, אין ספק את מי הוא יעודד במשחק. "אבי הרעיל אותי בחיידק, ואני מחכה לבן כדי להדביק גם אותו"

האצטדיון בקריית שמונה צפוי להיות בשבת מלא עד אפס מקום, במשחק בין איתוראן קריית שמונה לאלופה, בית"ר ירושלים. הפרט הפיקנטי הוא שבקריית שמונה ישנם מאות אוהדים של בית"ר, שהודיעו כי הם מתכוננים לעודד את 'אהבת חייהם', ויעדיפו אותה על פני קבוצת העיר בה הם מתגוררים. אחד מהם הוא שמעון לוי, בן 34, אב לבת ומצפה ליורש, שכמובן יעודד את בית"ר.

"הלב שלי בכלל לא חצוי. בשבת אני צהוב כמו בכל משחק", אמר שמעון לוי. "עם כל הכבוד לקריית שמונה, אני בית"ר בלב ובנשמה. אבא שלי זכרונו לברכה הדביק אותי בחיידק עוד כשהייתי ילד. הצלחתי להדביק גם את האשה והילדה. הם איתי בעסק. בית"ר ירושלים זה חלק בלתי נפרד מאיתנו, ואני מכיר מאות כמוני בקריה".

לוי מסביר מה זה להיות אוהד בית"ר: "כל שבת בבוקר אנחנו עולים לאוטו ונוסעים לראות את בית"ר. בטדי אנחנו יושבים רק ביציע המזרחי ומעודדים את בית"ר. בית"ר ירושלים עבורי ועבור אלפים זו לא רק קבוצת כדורגל. זה הרבה מעבר". לוי מספר שבשבת לא יהיו לו סנטימנטים לקריית שמונה. "אני מאחל להם הצלחה בכול משחק, רק לא נגד בית"ר. בשבת אני יושב עם האוהדים של בית"ר ומעודד אותה. כך עשיתי גם במשחק הראשון בטדי. אין כאן שאלה בכלל. אז מה אם קריית שמונה בליגת העל, זה אומר שאני צריך להחליף את הקבוצה שאני אוהד? קבוצת כדורגל זה כמו אמא. אי אפשר להחליף.

"90 אחוז מאוהדי קריית שמונה הם בית"רים, שיעודדו את המוליכה, ויראו את זה בשבת. האוהדים של קריית שמונה צריכים להבין אותנו. רן בו שמעון הוא מאמן מצוין ולקריית שמונה יש קבוצה טובה, אבל בית"ר זו בית"ר. אנחנו מעל לליגה. אני מאחל לקריית שמונה שיגיעו לאירופה, אבל את האליפות תיקח בית"ר, ואין ספק בכלל".

רעייתו של שמעון עומדת ללדת בקרוב את בנם הבכור. הוא כבר מפנטז: "אני כבר רואה אותו מורעל על בית"ר. ברגע שיעמוד על הרגליים אקח אותו איתי לטדי, שיספוג את האווירה".

הבוקר, בשעה 11, החלה מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק. כולם נחטפו תוך כשעה. הנהלת הקבוצה מבקשת מאוהדים שאין ברשותם כרטיס לא להגיע לאצטדיון בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully