וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצון יביא ניצחון

12.2.2008 / 8:12

המפעל השני בחשיבותו באירופה, גביע אופ"א, מתחדש לאחר פגרה ארוכה ונכנס לשלב הנוק-אאוט. אורן קורנפלד מזהה עבורכם בפינת המומנטום את המגמות בהן מגיעות הקבוצות למשחק הראשון בהתמודדות

הפעם בפינת המומנטום ליקטנו עבורם מספר משחקים מגביע אופ"א, כדי לזהות מגמות כיצד הקבוצות מגיעות למשחקים ומתנדנדות בין אירופה לליגה.

משחק מספר 34: גלאטסראיי – באייר לברקוזן. הקבוצה הטורקית מגיעה אחרי ניצחון 3:6 בליגה על מניאספור, ובכלל היא עם רצף של ניצחון-תיקו-ניצחון-ניצחון-ניצחון, כשסך הכל בחמשת משחקיה האחרונים היא כבשה לא פחות מ-16 שערים. באייר לברקוזן אחרי 1:1 מול המבורג בליגה והרצף שלה עומד על תיקו-ניצחון-ניצחון-הפסד-ניצחון. המומנטום די זהה, אך לטורקים יש יתרון קל.

משחק מספר 36: א.א.ק אתונה – חטאפה. היוונים אחרי הפסד ליגה מול לאריסה 1:0 מגיעים אחרי הפסד-הפסד-ניצחון-ניצחון-ניצחון. חטאפה סיימה ב-1:1 מול דפורטיבו לה קורוניה בספרד, והרצף שלה עומד על תיקו-הפסד-הפסד-ניצחון-ניצחון. למרות זאת, א.א.ק אמורה לשים קץ לרצף שני ההפסדים ויש לה הזדמנות מצוינת לעשות זאת בבית.

משחק מספר 50: גלזגו ריינג'רס – פנאתינייקוס. ריינג'רס ניצחה במחזור האחרון בסקוטלנד את פאלקירק 0:2 והרצף שלה הוא ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון, כשכרגע היא נראית בלתי עצירה, לפחות בזירה המקומית. היוונים מגיעים אחרי 0:1 בליגה על וריה והרצף שלהם הוא ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון-הפסד. שוב מדובר במומנטום דומה, אך עם יתרון קל לריינג'רס.

משחק מספר 66: בולטון – אתלטיקו מדריד. בולטון הפסידה במחזור האחרון בליגה 1:0 לפורטסמות' ועומדת עם רצף לא משהו של הפסד-ניצחון-תיקו-תיקו-הפסד. אתלטיקו אחרי 0:2 על ראסינג סנטאנדר, כשגם היא לא הרשימה במשחקיה האחרונים והרצף שלה הוא ניצחון-תיקו-ניצחון-הפסד-הפסד. אחת מהן כנראה תצא מהמשחק הזה עם הראש מורם, השאלה הגדולה היא מי זו תהיה.

משחק מספר 70: רוזנבורג – פיורנטינה. הפורטוגלים יצאו עם נקודה אחת בלבד מהמחזור האחרון כשסיימו ב-0:0 מול נאסיונל מדיירה, והרצף שלהם הוא תיקו-ניצחון-תיקו-תיקו-ניצחון. נירנברג אחרי 1:1 בבונדסליגה מול האנזה רוסטוק, כשהרצף שלהם הוא תיקו-הפסד-ניצחון-הפסד-ניצחון. היתרון הוא של רוזנבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully