וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל כבר חמש נקודות ממנצ'סטר

11.2.2008 / 21:51

שער בדקה הרביעית של סנדרוס ועוד אחד של אדביור בתוך תוספת הזמן, ניצחו את בלקבורן 0:2 והפער בין ארסנל ליונייטד כבר חמש נקודות

אחרי ההפסד של היונייטד בדרבי לסיטי, והתיקו הביתי של צ'לסי עם ליברפול, הגיע ארסנל לאמירויות כדי להגדיל את הפער מפרגוסון וגם מאברהם במחזור ה-26 בפרמייר ליג. המשוכה הייתה בלקבורן, אחת ההפתעות הנעימות של העונה.

כבר אחרי ארבע דקות התותחנים עולים ליתרון. קרן של אדוארדו דה סילבה ברגל שמאל, מצאה את הראש של הבלם השוויצרי פיליפ סאנדרוס, שנגח בחופשיות מחמישה מטר פנימה. ארסנל המשיכה להינות ופלאמיני המצויין יכול היה לעלות את מוליכת הטבלה ליתרון של שני שערים בדקה ה-22, אבל פרידל הדף את הכדור ברגלו.

גם את המחצית השנייה פתחו התותחנים טוב. שוב דה סילבה עם מסירה מצויינת ברגל שמאל מצא את אלכסנדר חלב שבעט מצויין ורק הקורה הצילה את הקבוצה של מארק יוז. בדקה ה-52 גם אדביור נכנס לפעולה ופתח את המבערים כשהוא משאיר מאחור הגנת בלקבורן, ורק פרידל מנע את השני. פרידל המשיך את ההצגה הגדולה שלו כשרבע שעה לסיום לקח עוד כדור קשה מאוד שטיווח לעברו אדביור מתוך רחבת השש עשרה. דקה בתוך תוספת הזמן גם השוער האמריקאי של בלקבורן לא הועיל יותר, מסירה מצויינת של חלב לאדביור, והחרגול מטעה את המגן ובועט מצויין לפינה. יופי של סיום. עכשיו ארסנל יכולה לנסוע בראש שקט לאולד טראפורד בשבת, למשחק שמינית גמר הגביע האנגלי נגד מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully