וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו די סחוטים"

שגיא ניר

11.2.2008 / 23:11

דן שמיר סיפק הסבר לקריסה של הפועל ירושלים ברבע האחרון בתבוסה להפועל חולון באולם הפחים. דורסמן: "יש לניצחון הזה טעם יותר מתוק"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הרבה פרצופים שמחים נראו הערב (שני) באולם הפחים בחולון, אחרי הניצחון המרשים של הפועל חולון 75:94 על הפועל ירושלים במחזור ה-12 בליגת העל, שרשם פרק נוסף ביריבות הגדולה בין שתי הקבוצות. אחרי שהמשחק הקודם ביניהן בליגה פוצץ בגלל זריקת החזיז במלחה, אירוע שעלה לחולון בשמונה משחקי בית ללא קהל, ואחרי שבחצי גמר הגביע יצאה ירושלים כשידה על העליונה בדרכה לזכייה סנסציונית בגביע, נעזרו החולונים ברבע אחרון גדול כדי לדרוס את יריבתם ולהקפיץ את הקהל הצהוב-סגול לשמיים.

יזרעאלי: "אנחנו חייבים לקהל שלנו"

דן שמיר ניסה להסביר מה קרה לקבוצתו ברבע האחרון: "בסוף חולון הוציאו אותנו מהמשחק. זה הדרדר יותר ממה שזה היה צריך להדרדר, אבל אלו החיים. אנחנו צריכים עוד פוינט גארד, אבל אני לא יודע נביא אחד כזה בסופו של דבר. היום דרור חג'ג' לא כל כך שמר על עצמו בעניין הפאולים, ואחרי שהוא יצא לא כל כך הסתדרנו בלעדיו".

"זה היה משחק מאוד חשוב לכולנו", המשיך שמיר. "בחודש האחרון עברנו הרבה, והיום היינו די סחוטים. יש לנו הרבה משחקים חשובים בזמן הקרוב, היום לא הצלחנו, אני מקווה שבמשחקים שמצפים לנו, נצליח יותר".

מאמן חולון, מיקי דורסמן, ידע מה המשמעות של הניצחון: "יש לניצחון הזה טעם יותר מתוק אחרי כל מה שעברנו נגד הפועל ירושלים העונה. באנו נחושים, עשינו עבודה טובה בהגנה. אני רוצה לנצח, אני לא יודע מה זה נקמה. הניצחון הזה חשוב מאוד, הוא נותן למוראל לקבוצה".

פי ג'יי טאקר, אחד מכוכבי הניצחון של חולון, אמר בסיום: "זה לא היה קל. הם שיחקו חזק וחזרו ברבע השלישי. אבל כל מי שעלה מהספסל אצלנו היה טוב, וזה מה שהכריע את המשחק. הם ניצחו אותנו בגביע והגיע הזמן לסגור עניין".

גוני יזראלי, שבלט אף הוא, אמר: "אני מקווה מאוד שיהיו לי הרבה ימים כמו היום. אני מרגיש בסדר גמור אחרי חודשים די קשים, החבר'ה עזרו לי בגדול, דיברו איתי ועודדו אותי. אנחנו חייבים לקהל שלנו הרבה אחרי ההפסד בחצי הגמר. אפשר להגיד שיש איזו אקסטרה בלנצח את ירושלים אחרי שהפסדנו להם בחצי הגמר והסיפור הלא נעים בסיבוב הראשון בליגה".

אזולאי: "הפסד אכזרי"

במשחק היותר צמוד של הערב גברה גליל עליון 68:69 על ראשון לציון בסיום עוד משחק תחתית דרמטי, והחמירה את מצבם של הכתומים בתחתית הטבלה.

דני פרנקו, מאמן הגליל, היה מאושר בסיום: "יש לנו המון מה ללמוד מהמשחק הזה, אבל איזה מזל שאפשר ללמוד אחרי ניצחון, כי אם היינו מפסידים זה היה מכה. יותר קשה מזה לא יכול היה להיות, רוב המשחק שיחקנו לא רע, אבל ברבע האחרון היו כמה החלטות לא טובות. לגבי המהלך האחרון, תיארנו לעצמו שהכדור יילך פנימה, כי לראשון יש יתרון גובה עצום עלינו, בסיטואציה כזו, כדור אחרון, ארבע שניות לסיום, הכל יכול לקרות. המאמן יכול לתת הוראות אבל זה הרבה יותר התחושה של השחקנים. למזלנו זה הלך היום איתנו".

עדי אזולאי נשמע כמעט שבור אחרי עוד הפסד במשחק צמוד: "זה אכזרי, הובלנו בשמונה הפרש ברבע האחרון, גם היה לנו כדור אחרון ולא ניצחנו. אנחנו לא יודעים לקחת משחקים וכל מילה מיותרת. אין מה לעשות חוץ מלקום וללכת הלאה, לאורך כל העונה אנחנו שווים לקבוצות, וזו לא פעם ראשונה שאנחנו מפסידים משחקים צמודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully