וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו, פנומן של פציעות

11.2.2008 / 21:17

רונאלדו שוב פצוע ומילאן כנראה תחסר אותו בשמינית גמר ליגת האלופות. גם קאקה ופאטו בספק. גליאני מתלהב מאלברטו פאלוסצ'י

רונאלדו שוב פצוע. חלוצה של מילאן, ששיחק מחצית בניצחון על סיינה (ראשון) בליגה, שוב מאכזב את האוהדים. רונאלדו נעדר בגלל פציעה מתחילת העונה, וחזר רק לאחרונה למשחק מול נאפולי בו הבקיע צמד. הפנומן שיחק גם נגד אודינזה ולא הבקיע, אך גילה יכולת טובה. במשחק נגד סיינה הוא הוחלף כאמור במחצית, והחשש הגדול אצל אלופת אירופה הוא שרונאלדו לא יהיה כשיר לשמינית ליגת האלופות נגד ארסנל בשבוע הבא.

הפציעה הזו מסבכת עוד יותר את מילאן, מאחר וגם קאקה ופאטו לא לגמרי כשירים. המילאנזים יכולים לפחות להתנחם בדור העתיד שלהם אחרי המשחק בסיינה. אדריאנו גאליאני, נשיא המועדון, כבר המציא כינוי חדש לשני הילדים של מילאן, אלשנדרה פאטו ואלברטו פאלוסצ'י. על פאטו הברזילאי כבר נכתב לא מעט, עכשיו הגיע תורו של הילד הבא של הרוסונרי, פאלוסצ'י.

הנער בן ה-18, שבכלל שהה בטורניר עם קבוצת הנוער של מילאן, נקרא לסגל למשחק נגד סיינה בעקבות מכת הפציעות שעוברת על הקבוצה. הוא נכנס כמחליף, וכבש כבר בנגיעה הראשונה שלו בכדור - זה הספיק לגליאני כדי להתלהב. "אני רוצה להדגיש" אמר האיש שמנהל את אלופת אירופה, "שזה לא הגול הראשון שלו בבוגרים, הוא כבר כבש שני שערים בגביע נגד קאטניה. אנשים מאשימים אותנו שאנחנו קבוצה זקנה, אבל ארבעה מחמשת השערים האחרונים שלנו הובקעו על ידי שחקנים בני 18. עם פאטו ופאלוסצ'י, אנחנו עכשיו קבוצה צעירה עם הרכב "ירוק".

בחודש שעבר, לאחר הופעת הבכורה המרשימה של פאטו, ומשחק החזרה המרשים של רונאלדו, המציאו בתקשורת האיטלקית את הצירוף: קאפארו. שתי האותיות הראשונות מכל שם (קאקה, פאטו רונאלדו) צורפו יחדיו, כדי להדגיש את הטריו הברזילאי הנוצץ. עכשיו, אחרי ההופעה המבריקה של שני הילדים של מילאן (פאטו/פאלוסצ'י), לגליאני, יש צירוף חדש. "עכשיו יש לנו את פאפה" אמר הנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully