וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרעת טדי תיפול בקרוב

אסף שקד

11.2.2008 / 17:52

ראשי ההתאחדות לא ימהרו להודיע על החלטתם בעניין המשחק שהופסק. בבית"ר ירושלים מתכוננים לגל של "טרמפיסטים", שינסו לנצל כרטיסים שנזרקו על ידי אוהדים

ראשי ההתאחדות לכדורגל הודיעו הערב (שני) כי לא יודיעו לפני מחר על החלטתם הסופית בעניין גורלו של המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה שהופסק אמש (ראשון) בדקה השביעית. בהתאחדות יאספו עד הערב את כל הפרטים הזקוקים להם על מנת לקבוע האם האשמה על הפסקת המשחק צריכה ליפול על ראשי בית"ר, מה שעשוי להביא לפסיקה על ניצחון טכני לחיפה, או לחילופין לפסוק על קיום משחק חוזר בין השתיים.

יום לא פשוט עבר על אנשי בית"ר, ובעיקר על אוהדי הקבוצה שנאלצו לנטוש אתמול את אצטדיון טדי. השריפה שפרצה בחדר החשמל בחלקו הדרום מזרחי של האצטדיון, גרמה לנזק גדול ולמרות הניסיונות להחזיר את החשמל - לא הצליחו אנשי האצטדיון להדליק אבחזרה את התאורה.

לאחר חצי שעה של ניסיונות, חזר החשמל לפעילות והאצטדיון הואר מחדש, אך שופט המשחק אלון יפת ששלח כמה דקות לפני כן את השחקנים למקלחות, לא שינה את החלטתו ועמד על כך שהמשחק יסתיים. בדיעבד, ההחלטה שלו הייתה צודקת, עשר דקות בלבד החזיקה התאורה עד שנפלה שוב מחדש. בבוקר שלאחר המקרה, עסקו היום בהנהלת בית"ר ירושלים בשאלה הגדולה – מה יהיה בגורלו של המשחק ויותר חשוב-כיצד מתמודדים עם אלפי האוהדים שהגיעו לאצטדיון ונאלצו לנטוש אחרי זמן קצר כל כך.

כעשר דקות לפני שהודיע הכרוז על הפסקת המשחק (וגם זה לאחר מאמצים רבים לספק לו את החשמל הדרוש), יצאו מספר אוהדים אל מחוץ לתחומי האצטדיון והתחילו לאסוף כרטיסים שהיו מפוזרים על הרצפה, "אף אחד עדיין לא הודיע שהמשחק בוטל, אבל אנחנו כבר מבינים מה יקרה עוד כמה דקות ולכן החלטנו לצאת ולאסוף את הכרטיסים", אמר אחד האוהדים. חיש מהר הצטרפה לחבורה עוד כ-30 אוהדים שעמלו על אסיפת הכרטיסים הקרועים שנזרקו, כאילו מדובר בערימות של דולרים.

האוהדים הקדימו את הכרוז

כבר בסיום המשחק הודיע הכרוז לאוהדים שעליהם לשמור את הכרטיסים שנרכשו, אך מרבית האוהדים מתוך הרגל לא שומרים את הכרטיסים ולכן עולה השאלה הגדולה, מה קורה עם אותם אוהדים שאכן רכשו כרטיס אך לא שמרו אותם. "במשחקים כאלה יש הרבה אוהדים שזאת הפעם הראשונה שלהם שהם באים לראות משחק ומתוך התלהבות הם שומרים את הכרטיס, הפעם הם זכו", אומר האוהד מוטי ממן שדווקא מחזיק במנוי: "יש לי הרבה חברים שקונים כל משחק כרטיסים ואין להם סיבה לשמור אותם ובגלל זה הם זורקים אותם ישר אחרי שהם נכנסו, עכשיו הם נמצאים בבעיה גדולה ואני מקווה שהנהלת בית"ר תדע איך להתמודד עם הבעיה הזאת".

בבית"ר כבר החלו לבדוק את הבעיות הללו והחליטו להיעזר במשרדי הכרטיסים על מנת לאתר הזמנות בכרטיס אשראי שיאפשרו את זיהוי האוהדים שאכן רכשו כרטיסים. "המזל שלנו ש-95% מהכרטיסים נמכרו במכירה מוקדמת", אמרו היום בהנהלת הקבוצה, "הרבה הזמנות הוזמנו בכרטיס אשראי וככה נוכל להגיע באמת לאוהדים שרכשו כרטיסים ולאתר אותם. לגבי האוהדים שרכשו כרטיסים במשרדי בימות במזומן - כאן יש לנו בעיה וננסה למצוא פיתרון".


ל-8,000 אוהדים שנכחו אתמול במשחק, בעיית הכרטיסים לא כל כך מדברת. מדובר כמובן בבעלי המנויים שיוכלו להציג את המנוי במשחק החוזר ולהיכנס באופן חופשי. לגבי יתר האוהדים, הנהלת בית"ר כאמור עובדת קשה על מנת למצוא את הפתרון.


היום החליטו במשרדים בגבעת שאול ללכת צעד נוסף לקראת האוהדים ולפתוח את הפקס לפניות של אוהדים שנתקלו בבעיה או שלא שמרו את הכרטיסים. בקבוצה מאמינים כי מספר האוהדים שתלויים באוויר ולא שמרו כרטיסים, עומד על כ-2,000 אוהדים. בהנהלה הבטיחו להתייחס לכל בקשה ולבדוק אותה. "הרבה טרמפיסטים יכולים לקפוץ במקרים כאלה, אבל יש לנו את הדרכים לבדוק באמת מי היה במשחק ומי לא. נפתח את הפקס בשביל האוהדים ואם צריך נוציא הזמנות לכל אותם אוהדים שלא שמרו את הכרטיסים או שנתקלו בבעיות שכאלה", אמרו בהנהלה. מספר הפקס לשליחת הבקשות: 02-6515419.

במקביל ערכה היום הקבוצה אימון צהריים שהתרכז בעיקר בשיחות על המשחק שהופסק אמש. אצל השחקנים שררה אכזבה קשה לאור הפסקת החשמל הפתאומית ובעיקר לאחר תצוגת הקהל המרשימה והאווירה המחשמלת. מחר בבוקר תערוך הקבוצה הבוגרת משחק אימון מול קבוצת הנוער. המשחק אמור לפצות באופן חלקי מאוד על ביטול המשחק מול חיפה ולהשאיר את השחקנים בכושר משחק על המשחק שבוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully