וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד האפל של הכדור

11.2.2008 / 17:33

חובב כדורגל מקרואטיה גלש לשער, הסתבך ברשת ומת מפגיעת הקורה בראשו. גאי צ'ינגומה, כדורגלן נבחרת גאבון, התמוטט ומת במשחק ליגה

תושב קרואטיה שביקש לשחק כדורגל עם כמה מחבריו לא ציפה לסיים את חייו בגלל גליץ' לא מוצלח. האיש בן ה-37, המתגורר בעיר לאבין, התחמם לקראת משחק כדורגל ידידותי באחד ממגרשי העיר, כך מדווח אחד מעיתוני המקום. במהלך החימום, החליק הבחור לכיוון הכדור, החמיץ אותו והסתבך ברשת. הוא נפל ואיתו השער כולו. אחת מקורות השער פגעה בראשון של הבחור והוא נהרג במקום, כך מדווחים כלי התקשורת בקרואטיה.

באזור אחר לגמרי, שחקן נבחרת גאבון, גאי צ'ינגומה התמוטט ומת בליברוויל בשבת האחרונה, כך לפי סוכניות הידיעות של המדינה. צ'ינגומה, קשר בן 21, התמוטט לאחר שנתקל בשחקן יריב, בשלב מאוחר של המשחק בין קבוצתו פ.צ 105 ליברוויל מול יו.אס מביליאנדזמי. השחקן נלקח לבית חולים באוטובוס של הקבוצה, אבל הוכרז כמת כבר כשהגיע לבית החולים. עדיין לא נמצאה הסיבה שגרמה למוות.

הקשר נולד בפונט נואר, הסמוכה לקונגו, קיבל עם לידתו אזרחות של מדינת גאבון וערך את הופעת הבכורה בנבחרת מול חוף השנהב במוקדמות אליפות אפריקה בספטמבר האחרון. קבוצתו של צ'ינגומה אמורה לשחק מול אלופת גאנה, הארטס אוף אוק בסוף השבוע הקרוב, במסגרת השלב הראשון של ליגת האלופות האפריקאית.

בשני העשורים האחרונים, הוזכרו מספר מקרי מוות של שחקני כדורגל אפריקאים במהלך משחק. מרק ויויאן פו כדורגלן נבחרת קמרון היה כנראה המפורסם ביותר, כמו גם מוחמד עבדל וואהב, שחקן נבחרת מצרים, שהתמוטט ומת ב-2006, חודשים ספורים לאחר שהעניק לנבחרתו את גביע אליפות אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully